زمان‌بندی پخش مستوران تغییر کرد/ قسمت بعد کی پخش می‌شود؟


زمان‌بندی پخش مستوران تغییر کرد/ قسمت بعد کی پخش می‌شود؟

با تصمیم شبکه یک مبنی بر پخش خلاصه سریال «مستوران» در روزهای شنبه، قسمت جدید آن جمعه (۲۴ تیر) روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از هفته گذشته قاعده پخش سریال در شبکه یک سیما تغییر کرده‌است؛ تاکنون قاعده این بود که شبکه یک سریال خود را از شنبه تا پنج شنبه پخش می‌کرد و جمعه‌ها خلاصه آن را روی آنتن می‌فرستاد.

از هفته گذشته به جای روزهای جمعه، شنبه‌ها به پخش خلاصه سریال اختصاص یافته است. بر همین اساس امروز جمعه (۲۴ تیر) قسمت جدید «مستوران» از شبکه یک پخش می شود. خلاصه قسمت های پیشین سریال هم شنبه پخش خواهد شد.

شبکه یک با استناد به این که در تعطیلات پایان هفته، مخاطبان از تلویزیون انتظار محتواهای جدید و جذاب دارند، دست به تغییر در زمان بندی پخش سریال های خود زده است. این تصمیم با پخش سریال «مستوران» اجرایی شده است.

«مستوران» محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است که به کارگردانی مسعود آب‌پرور و سید جمال سیدحاتمی و تهیه‌کنندگی عطا پناهی ساخته شده. نگارش فیلمنامه آن بر عهده فائزه یارمحمدی و یزدان کاظمی بوده است.

حمیدرضا آذرنگ، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، بیژن بنفشه خواه، الهام جعفرنژاد، عیسی یوسفی‌پور، رابعه اسکویی، صفا آقاجانی، مزدک رستمی، رسول نقوی، حامد محمودی، یدالله شادمانی، جواد انصافی، قربان نجفی، محمد اشکانفر، حمیدرضا معدنکن، الهه خادمی، عبدالرضا نصاری، ناصر علی پاشا و علی دهکردی از جمله بازیگرانی‌اند که در فصل نخست «مستوران» مقابل دوربین قرار گرفته‌اند.

فصل اول «مستوران» ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک پخش می شود.

۵۷۲۴۷

کد خبر 1651374

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته