اطلاعیه باشگاه پرسپولیس: از فرد مدعی شکایت می‌کنیم


اطلاعیه باشگاه پرسپولیس: از فرد مدعی شکایت می‌کنیم

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ فردی که به عنوان معاون اقتصادی باشگاه مصاحبه کرده، اصلا سمتی در باشگاه ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای راجع به مصاحبه یک فرد که ادعا کرده معاون اقتصادی باشگاه است واکنش نشان داد.

در این اطلاعیه آمده است: فردی که ادعا کرده معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس است بیش از چهار ماه است که برکنار شده و هیچ سمتی در باشگاه ندارد.

این فرد کمتر از یک ماه به عنوان معاون اقتصادی مشغول به کار بود اما بعد از اینکه مشخص شد نگاه ورزشی ندارد و از حضور در باشگاه پرسپولیس به دنبال اهداف دیگری است، از کار برکنار شد و این موضوع همان زمان رسما به او اعلام شد.

حال اینکه چطور می‌شود او بعد از چند ماه به عنوان معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس مصاحبه و جملات سخیفی را بر زبان می‌آورد، خیلی از مسائل را روشن می‌کند. ضمن اینکه معاونت اقتصادی باشگاه از همان زمان به فرد دیگری‌ سپرده شده و ایشان در هماهنگی کامل با باشگاه فعالیت می‌کند.

موضوع دیگر اینکه از رادیو به عنوان رسانه ملی تعجب می‌کنیم که چطور بدون تحقیق اقدام به مصاحبه با فردی معلوم‌الحال می‌‌کنند و به اشخاصی تریبون می‌دهند که حتی درباره سمتش دروغ می‌گوید!

باشگاه پرسپولیس حق شکایت از این فرد را برای خود محفوظ می‌داند و در سریعترین زمان ممکن اقدام حقوقی لازم را درباره این فرد انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت