تماس‌های فراوان با یک مربی برای جانشینی اسکوچیچ


تماس‌های فراوان با یک مربی برای جانشینی اسکوچیچ

شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد نیمکت تیم ملی همچنان ادامه دارد و جالب اینجاست که میرشاد ماجدی و همکارانش هنوز حاضر نیستند موضع قطعی خودشان را در مورد حفظ یا برکناری اسکوچیچ اعلام کنند.

به گزارش مشرق، کمیته فنی فدراسیون فوتبال روز دوشنبه تصمیم به برکناری دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی ایران گرفت. این تصمیم اما به‌صورت رسمی از سوی هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تأیید نشد. هیأت رئیسه سه‌شنبه با حضور اسکوچیچ تشکیل جلسه داد و در پایان این جلسه، برکناری یا ادامه کار اسکوچیچ در ابهام باقی ماند. اسکوچیچ در نهایت بعد از ارائه توضیحاتش در فدراسیون، ایران را ترک کرد و البته در بازگشت به اروپا، دیداری با مهاجم تیم ملی ایران داشت.

انتشار فیلم دیدار اسکوچیچ با شهاب زاهدی، مهاجم پوشکاش مجارستان که این روزها در اتریش اردو زده، نشان داد اسکوچیچ هنوز به ماندن در تیم ملی ایران امیدوار است و برنامه‌هایش را پیش می‌برد. با این حال، شایعات و گمانه‌زنی‌

ها در مورد نیمکت تیم ملی همچنان ادامه دارد و جالب اینجاست که میرشاد ماجدی و همکارانش هنوز حاضر نیستند موضع قطعی خودشان را در مورد حفظ یا برکناری اسکوچیچ اعلام کنند. از طرفی می‌گویند بعد از مصوبه کمیته فنی، تماس‌های رسمی و غیررسمی زیادی با علی دایی برای قرارگرفتن روی صندلی اسکوچیچ گرفته شده اما او به پیشنهاد حضور در تیم ملی ایران پاسخ منفی داده است. حتی می‌گویند بعد از پاسخ منفی دایی، باز هم حضور در تیم ملی به او پیشنهاد شده ولی پاسخ دایی منفی بوده. این در حالی است که برخی ‌دوستان دایی هم به او توصیه کرده‌اند که در این شرایط جانشین اسکوچیچ نشود.

بیشتر بخوانید:

برنامه اسکوچیچ برای لژیونرهای شاغل در اروپا

قلعه‌نویی می‌آید؟

در چند روز گذشته هم شایعاتی درخصوص احتمال حضور امیر قلعه‌نویی در تیم ملی شنیده شده است. سال‌ها از آخرین موفقیت قلعه‌نویی در فوتبال ایران می‌گذرد و او در ذوب‌آهن، تراکتور، سپاهان و گل‌گهر موفقیت خاصی به‌دست نیاورده، ولی با این حال شایعه شده او هم در تلاش است تا بتواند خودش را به تیم ملی ایران رسانده و در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی بنشیند.

می‌گویند میرشاد ماجدی و صادق درودگر حامیان اصلی قلعه‌نویی برای حضور در تیم ملی هستند و برخی دیگر هم خارج از فدراسیون در تلاش هستند تا شرایط را برای حضور قلعه‌نویی در تیم ملی فراهم کنند. البته هیچ‌کدام از این اخبار تأیید نشده و در حد شایعه در برخی ‌رسانه‌ها مطرح شده است. از طرفی می‌گویند مهدی تاج که خودش هم در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کرده، به ماجدی توصیه داشته که سرمربی جدید بعد از مشخص‌شدن رئیس جدید فدراسیون (در شهریور ماه) انتخاب و معرفی شود.

منبع: همشهری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی