شیخ «عیسی قاسم» تحریم انتخابات بحرین را خواستار شد


شیخ «عیسی قاسم» تحریم انتخابات بحرین را خواستار شد

رهبر نهضت اسلامی بحرین با «ظالمانه» خواندن انتخابات این کشور، از مردم بحرین خواست که با برگزاری این انتخابات مخالفت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «الکوثر» ، شیخ عیسی قاسم» رهبر نهضت اسلامی بحرین، پنجشنبه، در چهارمین بیانیه انتخاباتی خود از مردم این کشور خواست در برابر طرح انتخاباتی رژیم آل خلیفه سکوت نکنند.

شیخ عیسی قاسم اعلام کرد ،اجرای فرایند انتخابات بر پایه نقشه مرتجعانه و ظالمانه رژیم بحرین و در راستای تحقق اهداف مستبدانه و یک‌جانبه‌گرایانه و خلاف مصلحت مردم تنها به معنای عقب‌گردی جدید برای کشور، تعمیق بیشتر مصبیت‌های مردم، تحکیم حکومت دیکتاتوری و طولانی کردن سیه‌روزی‌‌‌های ملت است.

رهبر معنوی انقلاب بحرین از مؤمنان خواست که در برابر این طرح انتخاباتی ظالمانه که هدف آن ترسیم سرنوشت مردم بر خلاف اراده و به حاشیه‌راندن ایشان است، ساکت نمانند.

شیخ عیسی قاسم ضمن تأکید بر برگزاری انتخابات درست و عادلانه، افزود، در صورت شکست این اقدام، بایست مخالفت علنی با هرگونه انتخابات دروغین و فریبکارانه ابراز شود و کسانی که در برابر هرگونه انتخابات ظالمانه‌ سکوت اختیار می‌کنند و خود را راضی نشان دهند، به خود ظلم کرده‌اند.

قرار است انتخابات پارلمانی بحرین در اکتبر آینده برگزار شود؛ اما از آنجا که از زمان آغاز اعتراضات مردمی در اوایل سال ۲۰۱۱ تاکنون، هیچ اقدام امیدوارکننده‌ای برای اصلاح امور در این کشور صورت نگرفته و پاسخی به مطالبات انقلابیون داده نشده، انتظار می‌رود که اغلب احزاب مخالف رژیم آل خلیفه این انتخابات را تحریم کنند.

بحرین از سال ۲۰۱۱ تاکنون از بحران نارضایتی‌های عمومی ناشی از سیاست‌های یکجانبه حکومت رنج می‌برد. این رژیم با کمک نیروهای نظامی اعزامی از عربستان و امارات، تظاهرات مسالمت آمیز شهروندان بحرینی را سرکوب کرده است.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند