اعتراض نماینده کاشمر به طرح رتبه‌بندی معلمان


اعتراض نماینده کاشمر به طرح رتبه‌بندی معلمان

نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از آیین‌نامه دولت در اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان گفت که با این آیین‌نامه ۴۶۰ هزار معلم مشمول رتبه‌بندی نخواهند شد.

اعتراض نماینده کاشمر به طرح رتبه‌بندی معلمان

به گزارش راهبرد معاصر، حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین در جلسه علنی امروز شنبه در تذکری با بیان این‌که متاسفانه دولت قوانین مجلس شورای اسلامی را به درستی اجرا نمی‌کند، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی مصوبه‌ای درباره حقوق مستمری‌بگیران تامین اجتماعی و افزایش حقوق ۲۵ درصدی در موارد مختلف داشت، اما دولت آن را به درستی اجرایی نکرده است. باید هیات رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی اهتمام ویژه‌ای داشته تا قوانین مجلس به درستی اجرا شود.

وی ادامه داد: نمونه دیگر اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان است که ۱۵ مورد از آیتم‌های آیین‌نامه خلاف قانون مصوب مجلس شورای اسلامی بوده حال این‌که دولت باید در تدوین آیین‌نامه طبق مر قانون عمل کند و آن را کم یا زیاد نکند مجلس هم باید در اجرای مصوبه خود اصرار کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چرا ۴۶۰ هزار معلم به دلیل آیین‌نامه دولت شامل رتبه‌بندی معلمان نشود؟ لازم است که کمیسیون آموزش هم به این موضوع ورود کند.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با عنوان این تذکر گفت که این موضوع در هیات تطبیق مصوبه رسیدگی می‌شود و مجلس شورای اسلامی هم ورود کرده، دولت هم مصوب نکرده است./ ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت