شاید برای فراهم‌کردن مقدمات بازگشت/ محمد محبی ایران را ترک کرد که برگردد!


شاید برای فراهم‌کردن مقدمات بازگشت/ محمد محبی ایران را ترک کرد که برگردد!

وینگر پرطرفدار این‌ روزهای بازار نقل‌ و انتقالات، ایران را به مقصد پرتغال ترک کرد.

به گزارش "ورزش سه" محمد محبی، ستاره ایرانی تیم سانتا کلارا، که در ابتدای فصل گذشته در انتقالی توافقی بین سپاهان و این تیم پرتغالی راهی لیگ پریمیرا شد، امروز ایران را ترک کرد.
وینگر محبوب مارک ویلموتس که از بازیکنان فیکس تیم ملی در دوره حضور این مربی بلژیکی به شمار می‌رفت، فصل گذشته فروغ دوران حضورش در سپاهان را نداشت و در حال حاضر برای آینده‌ی فوتبالی خود سه مقصد پیش رو دارد؛ ادامه کار در پرتغال با سانتاکلارا، بازگشت به سپاهان و حضور در تیم قهرمان ایران، استقلال.
این مهاجم بوشهری که به نظر نسبت به اوضاع باشگاه سانتاکلارا در فصل آینده چندان خوش‌بین نیست، ترجیح می‌دهد که فوتبال خودش را در فصل جام جهانی در ایران دنبال کند. جایی که دو مشتری پروپاقرص دارد که با کمال رضایت حاضر به پرداخت مبلغ رضایت‌نامه‌اش از باشگاه پرتغالی و دستمزد خودش هستند.
با این‌حال، تردید جدی محمد محبی باعث شده این بازیکن در انتخاب تیم جدیدش وسواس به خرج دهد. از یک طرف سپاهان تیمی است که او در آن به فوتبال ایران معرفی شد و تجربه حضور در این تیم و آشنایی با فضای این باشگاه می‌تواند در بازگشت ایده‌آلش به فوتبال ایران کمک کند. در طرف دیگر، استقلال که به عنوان قهرمان فصل گذشته کشور و یکی از دو قطب اصلی فوتبال پایتخت، نگاه‌های بیشتری را به سمتش معطوف می‌کند.
آنچه مسلم است، با توجه به نیاز جدی هر دو باشگاه در جذب وینگر، بازیکنی در سطح محمد محبی دغدغه‌ای برای حضور ثابت در ترکیب این دو تیم در شرایط عادی ندارد. اتفاقی که یکی دیگر از مزایای برگشت او به فوتبال ایران است چرا که او در فصل گذشته نتوانست به مانند دوران حضورش در ایران‌ جایگاهی ثابت برای خودش مهیا کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار