(ویدئو) ربوده شدن یکی از بستگان رئیس جمهور سابق نیجریه


(ویدئو) ربوده شدن یکی از بستگان رئیس جمهور سابق نیجریه

یکی از بستگان گودلاک جاناتان رئیس جمهور سابق نیجریه ربوده شده و در وضعیت اسفناکی بسر می‌برد.

پلیس نیجریه به ویدئوی منتشر شده از یک فرد ربوده شده که گفته می‌شود پسر عموی رئیس جمهور سابق این کشور است واکنش نشان داده اند.

به گزارش فرارو، در ویدئوی منتشر شده مایک اوگیاسا، پسر عموی گودلاک جاناتان، رئیس‌جمهور سابق، درخواست باج برای آزادی او از دست آدم ربایان می‌کند.

ویدئویی که توسط افراد ناشناس منتشر شده است، فرد ربوده شده را نشان می‌دهد. مایک اوگیاسا در یک حفره از آب گل آلود در یک منطقه ناشناخته قرار داده شده است و سرش را با پاکت سیاه پوشانده اند. او که دو دستش بسته است از دوستان و خانواده اش خواست که هر مقدار پولی که در اختیار دارند فراهم کنند تا آدم ربایان او را آزاد کنند.

اوگیاسا از خانواده خود می‌پرسد که آیا جان او برای آن‌ها ارزشی ندارد و خواهش می‌کند که باج مطالبه شده باید پرداخت شود.

آسینیم بوتسوات، سخنگوی فرماندهی پلیس بایلسا، که صحت این ویدئو را تایید کرد، گفت که سران سازمان‌های امنیتی جمعه شب برای بررسی استراتژی‌های جدید برای اطمینان از نجات او ملاقات کرده‌اند.

به گفته بوتسوات، پلیس می‌خواهد به عموم مردم و خانواده‌های قربانی اطمینان دهد که تعهدشان برای آزادی امن او از لانه آدم ربایان است.

مایک اوگیاسا روز چهارشنبه ۲ ژوئن توسط افراد مسلح ناشناس، که تعداد آن‌ها هشت نفر اعلام شده در منطقه اوگبیا و پس از بازگشت از یک جلسه به خانه ربوده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس