شناخت انواع شورت های فانتزی و کاربرد آن ها


همانطور که می دانید شورت ها دارای انواع مختلفی هستند که باتوجه به فرم لباس و موقعیت های مختلف می توانید از آن ها استفاده کنید. شورت ها به طور کلی به دو دسته فانتزی و غیر فانتزی تقسیم می شوند، که شورت های غیر فانتزی همین شورت های...

شناخت انواع شورت های فانتزی و کاربرد آن ها

همانطور که می دانید شورت ها دارای انواع مختلفی هستند که باتوجه به فرم لباس و موقعیت های مختلف می توانید از آن ها استفاده کنید.

شورت ها به طور کلی به دو دسته فانتزی و غیر فانتزی تقسیم می شوند، که شورت های غیر فانتزی همین شورت های معمولی می باشند که ما به صورت روزانه از آن ها استفاده می کنیم و شورت های فانتزی به شورت هایی گفته می شوند که از آن ها به صورت مداوم استفاده نخواهیم کرد و تنها هنگام استفاده از برخی لباس ها به خصوص هنگام رفتن به مجالس مورد استفاده قرار می گیرند؛ همچنین خانم های متاهل برای جذابیت و زیبایی بیشتر اندام خود و بهبود روابط زناشویی از آن ها استفاده می کنند؛ زیرا این شورت ها باعث افزایش جذابیت و تحریک شریک جنسی شما در روابط زناشویی شده و می تواند مانع از بروز بسیاری از مشکلات و جلوگیری از طلاق شود.

همانطور که می دانید مشکلات به وجود آمده در روابط جنسی می تواند یکی از دلایل و افزایش آمار طلاق باشد، پس با ذوق و سلیقه خود و استفاده از شورت های فانتزی برای داشتن یک رابطه زناشویی مستحکم تلاش کنید.

بسیاری از خانم ها که هنگام خرید لباس زیر وسواس بسیار زیادی به خرج می دهند و در انتخاب انواع لباس زیر سخت پسند می باشند و نمی توانند به راحتی خرید خود را انجام دهند و یا از کیفیت محصول مورد نظر اطمینان ندارند، اما با وجود فروشگاه های معتبر و بزرگی مثل: basalam, digikala, nilatan, digistyle دیگر نیازی به این همه وسواس نیست؛ زیرا این فروشگاه های باتجربه با فروش محصولات باکیفیت تمام تلاش خود را در جهت جلب رضایت مشتریان خود می کنند.

شورت لامبادا یکی از انواع شورت های فانتزی

شورت لامبادا یکی از انواع شورت های فانتزی به شمار می رود که دارای مدل های مختلفی می باشد.

این مدل شورت ها دارای پوشش کمی بوده و برای تابستان انتخاب مناسبی هستند. از شورت لامبادا نیلاتن می توان در زیر بسیاری از لباس های جذب و مجلسی استفاده کرد، تا لباس فرم بهتری داشته باشد؛ زیرا شورت لامبادا فرم زیباتری به اندام ما خواهد داد و استفاده از شورت های معمولی از زیر انواع لباس های جذب و مجلسی باعث دیده شدن خطوط شورت از روی لباس شده و ظاهر زیبایی نخواهند داشت.

شناخت انواع شورت لامبادا

شورت های دامبادا از لحاظ ظاهری به دو دسته تقسیم می شوند که در ادامه به شناخت آن ها خواهیم پرداخت.

شورت لامبادا تانگ

این مدل شورت لامبادا پوشش کمی داشته و تنها از دو قطعه مثلثی شکل تشکیل می شود. قسمت مثلثی جلو پوشش بیشتری نسبت به قسمت پشت دارد؛ همچنین در قسمت کمر آن از یک کش نازک یا بند تشکیل شده است و در برخی موارد نیز دارای کش پهن می باشد.

شورت لامبادا جی استرینگ

در مدل قبلی پوشش شورت از دو قسمت مثلثی شکل بود، اما در این مدل به دلیل پوشش بسیار کم تنها یک قسمت مثلثی شکل دارد که در قسمت جلویی شورت قرار دارد و به وسیله یک بند نازک قسمت جلو و پشت به یکدیگر متصل شده اند. البته در شورت لامبادا تانگ تنها از یک بند در قسمت کمر استفاده شده است، اما در این مدل شورت دو بند مورد استفاده قرار گرفته است، که یکی در قسمت کمر بوده و دیگری در پشت می باشد که در قسمت لاین باسن قرار می گیرد.

شورت لامبادا مرواریدی، یکی از جذاب ترین شورت های فانتزی

شورت لامبادا مرواریدی می تواند به عنوان یک شورت فانتزی کامل شناخته شود؛ زیرا دارای پوشش بسیار کمی بوده و مرواریدهای مورد استفاده در طراحی آن، این مدل شورت را از دیگر شورت های لامبادا متمایز می سازد.

تزئینات موجود در شورت لامبادا مرواریدی، استفاده از انواع مرواریدها در کنار پارچه های جذاب و بدن نما می باشد.

شورت لامبادا مرواریدی نیلاتن می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای خانم های متاهل و عروس خانم ها باشد؛ زیرا ترکیب پارچه های جذاب در کنار انواع مرواریدها جذابیت خیره کننده ای به اندام خانم ها بخشیده و در داشتن یک رابطه مستحکم در میان زوجین تاثیرگذار است.

شورت لامبادا مرواریدی مناسب استفاده روزانه می باشد؟

این شورت ها برای استفاده روزانه مناسب نمی باشند و بهتر است از آن ها به صورت مداوم استفاده نکرد؛ زیرا شورت های لامبادا مرواریدی معمولا از جنس های ساتن، تور، گیپور، یا از جنس های پلاستیکی تولید می شوند و جنس این شورت ها طوری بوده که برای استفاده طولانی مدت مناسب نمی باشند و مرواریدهای مورد استفاده در این شورت ها ممکن است هنگام استفاده طولانی مدت آزار دهنده باشند؛ همچنین شورت های فانتزی همانطور که از نامشان مشخص است دارای ظرافت بسیاری بوده و نیاز به مراقبت دارد.

استفاده طولانی و شستشوی زیاد از عمر این شورت ها کم می کند؛ همچنین باعث تغییر رنگ مرواریدها می شود و پس از مدت کوتاهی دیگر جذابیت اولیه را نخواهند داشت، پس برای عمر طولانی شورت لامبادا مرواریدی بهتر است روزانه از آن ها استفاده نکنیم.

شناخت انواع شورت های فانتزی و کاربرد آن ها

شناخت شورت لامبادا جلو باز و کاربرد آن

شورت لامبادا جلو باز نیز در دسته شورت های فانتزی قرار می گیرند. این شورت ها به دلیل پوشش بسیار کم و باز بودن قسمت جلویی آن برای استفاده روزانه توصیه نمی شود.

این شورت ها از جنس های مختلفی مانند: تور، دانتل، چرم، گیپور، مخمل و... تولید می شوند. شورت لامبادا جلو باز به دلیل عدم توصیه در استفاده روزانه از جنس های نخی تولید نمی شوند؛ زیرا جنس نخی از جذابیت این شورت ها کم می کند.

اگر بخواهیم راجب کاربرد شورت لامبادا جلو باز توضیح دهیم، بهتر است بگوییم بسیاری از خانم ها می خواهند هنگام انجام رابطه زناشویی لباس زیر به تن داشته باشند، به همین دلیل خانم ها با استفاده از این شورت ها می توانند باعث تحریک شریک جنسی خود شوند و علاوه بر جذابیت بالا باعث افزایش اعتماد به نفس در خانم ها نیز می شود.

راهنما و خرید انواع شورت های فانتزی

خانم های باسلیقه ای که به دنبال خرید انواع شورت های لامبادا جذاب هستند، می توانند به فروشگاه اینترنتی نیلاتن که به صورت تخصصی به فروش انواع لباس زیر متنوع و باکیفیت می پردازد، مراجعه کنند و بدون نگرانی محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

یکی از اهداف این فروشگاه باتجربه جلب رضایت مشتریان و فروش انواع محصولات باکیفیت باتوجه به سلایق مختلف افراد می باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش