تصادف وحشتناک در بزرگراه آزادگان


تصادف وحشتناک در بزرگراه آزادگان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: دلیل برخورد خودروی پژو ۴۰۵ با نیوجرسی‌های بزرگراه آزادگان انحراف از مسیر بوده است.

تصادف وحشتناک در بزرگراه آزادگان

به گزارش راهبرد معاصر، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف مرگبار سواری پژو با نیوجرسی‌های بزرگراه آزادگان خبرداد.

سرهنگ علی اصغر شریفی، درباره جزئیات این تصادف اظهار کرد: حوالی ظهر روز گذشته، یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان به پلیس راهنمایی و رانندگی اطلاع داده شد که بلافاصله پس از اعلام آن تیم کارشناسی منطقه ۲۶ پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه واقع در بزرگراه آزادگان، بعد از بروجردی نرسیده به خروجی نجفی رستگار حضور پیدا کردند.

وی درباره جزییات وقوع حادثه گفت: یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان در حال حرکت بود که به دلایل نامشخصی از مسیر خود منحرف شده و به شدت با نیوجرسی‌های این مسیر برخورد کرده بود. پس از آن نیز خودرو پژو دیگری که در این مسیر در حال تردد بود از سمت چپ با آن برخورد کرد.

تصادف وحشتناک در بزرگراه آزادگان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی با حضور در محل بلافاصله نسبت به ایمن سازی محل حادثه و مدیریت ترافیک اقدام کرده و کارشناسان این پلیس نیز صحنه تصادف را بررسی کردند. همچنین سایر عوامل امدادی از جمله عوامل اورژانس نیز در محل حاضر شدند.

وی افزود: متاسفانه با تایید عوامل اورژانس، راننده این خودرو که مردی حدودا ۶۰ تا ۷۰ ساله بود به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد، اما سرنشین این خودرو به عوامل اورژانس تحویل داده شد تا به مراکز درمانی منتقل شود./ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آیا رابطه دهانی از نظر اهل سنت جایز است؟