وزارت صمت و جهاد در ایام برداشت برنج حق توزیع برنج وارداتی را ندارند


وزارت صمت و جهاد در ایام برداشت برنج حق توزیع برنج وارداتی را ندارند

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت که وزرتخانه‌های صمت و جهاد کشاورزی در ایام برداشت برنج حق ندارند برنج های وارداتی را در کشور توزیع کنند.

وزارت صمت و جهاد در ایام برداشت برنج حق توزیع برنج وارداتی را ندارند

به گزارش ایران اکونومیست، رضا حاجی پور در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از دیار علمای بزرگی همچون علامه حسن زاده آملی، علامه جوادی آملی، علامه میرزا هاشم آملی، از دیار سرو قامتان ایثار و شهادت، از دیار سرداران بزرگ دفاع مقدس، از دیار افتخار آفرینان عرصه‌های علم و دانش، صنعت و هنر، از دیار بانوان توانمند در عرصه های علمی و ورزشی و ورزشکارانی که امروز در عرصه های مختلف افتخار آفریدند، با شما سخن می‌گویم.

وی در ادامه با نام بردن از مدال آوران ورزشی شهر آمل گفت: از شهر محوری المپیکی کشور که چهار مدال المپیک با افتخار آفرینی ورزشکاران آن است سخن می‌گویم که برخی از آنها چند بار مورد تشویق مقام معظم رهبری قرار گرفته اند. آمل با والیبال، کشتی فرنگی و آزاد، بسکتبال و بسکتبال با ولچر، فوتسال، رشته های رزمی و سایر رشته ها همیشه زبانزد ورزش کشور بوده است.

نماینده مردم آمل با اشاره به اینکه آمل در دو سال اخیر 83 مدال خوشرنگ المپیکی، جهانی و آسیایی را برای ایران اسلامی کسب کرده است، خاطرنشان کرد: بر خورد وظیفه می‌دانم از حمایت کنندگان عرصه ورزش تشکر کنم.

حاجی پور ضمن یادآوری به وزیر ورزش گفت: سرانه بودجه ورزشی شهرستان آمل با 83 مدال خوشرنگ المپیکی، جهانی و آسیایی چه مقدار است؟ یادآوری می‌کنم قبل از عید امسال استادیوم ورزشی آمل را افتتاح کردید، آقای سجادی از معاونیتان بپرسید چند بازی و مسابقه در استادیوم ورزشی آمل برگزار شده است؟

وی در تذکری به وزیر کشور و رئیس جمهور عنوان کرد: خروج محیط بانان تهرانی در استان مازندران را خواستارم و از طرفی برای مشکلات پسماند شهرستان آمل و استان مازندران که وعده 6 ماهه برای حل آن دادید، چه اقدامی صورت گرفته است؟

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر نیرو خاطرنشان کرد: جلوگیری از احداث تونل جهت انتقال آب چشمه های پایین دست سد لار به سمت تهران را هر چه سریع تر خواستارم.

حاجی پور همچنین در تذکری خطاب به وزرای صمت و جهاد کشاورزی، اظهار کرد: این ایام، ایام برداشت برنج است، حق ندارید بر اساس منویات مقام معظم رهبری در ایام برداشت برنج، برنج های وارداتی را در کشور توزیع کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...