پرداخت قسط اول وام متقاضیان بایستی در یک هفته آینده پیگیری شود


پرداخت قسط اول وام متقاضیان بایستی در یک هفته آینده پیگیری شود

رکنا: استاندار قزوین گفت: پرداخت قسط اول وام متقاضیان بایستی در یک هفته آینده پیگیری شود تا با سرعت بخشی به آن بتوان طرحها را با سرعت اجرا کرد و در این میان آورده متقاضیان هم بسیار اهمیت دارد و لازم است موانع دریافت تسهیلات بانکی نیز...

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، جلسه شورای تامین مسکن روز شنبه به ریاست اعلایی استاندار قزوین و با حضور مهدی رجحانی معاون عمرانی و هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی و حضور مدیران دستگاههای اجرایی در استانداری قزوین تشکیل شد.

محمد مهدی اعلایی در این جلسه اظهارداشت: در اجرای طرح مسکن باید همه مدیران دستگاههای اجرایی خدمت رسان عزم جدی داشته باشند و با استفاده از ظرفیت های قانونی برای تامین زیرساختها همت کنند.

وی اضافه کرد: نظارت بر نحوه ساخت و سازها و توجه به کیفی سازی واحدها بایستی در اولویت قرار گیرد تا خانه هایی که احداث می شود از استحکام لازم برخوردار باشد.

استاندار قزوین تصریح کرد: در اجرای طرح های انبوه سازی موضوع صنعتی سازی واحدهای مسکونی بسیار اهمیت دارد و از آنجا که این طرح برای اولین بار عملیاتی خواهد شد انتظار داریم نظارت فنی در سطح بالایی باشد تا این نوع ساخت مورد اقبال قرار گیرد و تداوم یابد.

اعلایی بیان کرد: صنعتی سازی مزایای زیادی دارد اما بایستی حتما کیفی سازی در آن مورد توجه جدی قرار گیرد تا متقاضیان این واحدها از مزیت های آن برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: هزینه واگذاری انشعاب آب و برق واحدهای مسکونی برای دولت بسیار گرانتر از میزان دیرافتی از متقاضی است و به نظر می رسد سیستم واگذاری یکسان به طبقات کم درآمد در مناطق جنوبی و افراد مرفه در شمال شهر اشتباه است و باید در آن بازنگری شود.

خانه استانی کدخبر: 804392 ۱۴۰۱/۰۴/۲۵ ۱۵:۱۴:۰۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا