بازیگران انتخابات 1400 و «بزنگاه» ی که به آن می‌پردازد


بازیگران انتخابات 1400 و «بزنگاه» ی که به آن می‌پردازد

کتاب «بزنگاه» با نویسندگی حسام رضایی شامل دو گفت‌وگو با عبدالناصر همتی و محمد جواد ظریف است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب «بزنگاه» به نویسندگی حسام رضایی درباره جستاری تاریخی-ژورنالیستی درباره بازیگران انتخابات ۱۴۰۰ است.

این کتاب که توسط انتشارات مولفین طلایی به چاپ رسیده، دارای پنج بزنگاه با موضوع(در پیشگاه سنت توصیه، در دامگه یک پروژه مشکوک، داستان یک رد صلاحیت عجیب، قربانی وضعیت استثنایی، همه به گرد یک نفر) و دارای دو گفت‌وگو با عبدالناصر همتی و محمد جواد ظریف است

در پشت این کتاب نوشته شده: «راستش را بخواهید بزنگاه علاوه بر علاقه‌مندی‌ام به پدیده تاریخ، ریشه در دغدغه‌ی بازسازی ژورنالیسم از وضعیت «سیاست‌زده» به سمت نوعی «روایتگری مستقل» هم دارد. من به قوت و قدرت باور دارم که فرد ژورنالیست جز علقه و علاقه به آرمان‌های یک ملت نظیر عدالت‌خواهی، آزادی‌خواهی و رهایی از نظام سلطه که علی‌القاعده نظام سیاسی یک کشور باید ابزاری برای تحقق آن‌ها باشد، اجازه قربایی کردن شانیت، هویت و نظام فکری و اندیشه‌ای خود به پای منافع هیچ جریان قدرت طلبی را ندارد. به عنوان ژورنالیستی که تا حد امکان کوشیده از دنباله‌روی پرهیز کند. بر آن شدم تا فارغ از خوشامد یا بدآمد چپ و راست روایتی مستقل از آن‌چه در انتخابات ۱۴۰۰ پیش آمد را ارائه و آن را در قالب کتاب منتشر کنم.»

این کتاب در ۱۹۵ صفحه با قیمت ۱۲۰ هزار تومان، توسط انتشارات مولفین طلایی به چاپ رسیده است.

۵۷۲۴۵

کد خبر 1651842

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل