ورود حامیان دوباره خوبان عالم به انتخابات فوتبال/ رفقای حسن روحانی از جان فوتبال ایران چه می‌خواهند؟!


ورود حامیان دوباره خوبان عالم به انتخابات فوتبال/ رفقای حسن روحانی از جان فوتبال ایران چه می‌خواهند؟!

یکی از کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال پس از آنکه متوجه شد شانسی برای موفقیت در انتخابات پیش رو ندارد، تصمیم گرفت با برخی حامیان و نزدیکان رئیس معزول فدراسیون فوتبال لابی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با ثبت نام کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال از هم اکنون تحرک کاندیداها برای کسب آرای لازم و رسیدن به ساختمان گرانیتی سئول آغاز شده است.

همزمان با نزدیک شدن به زمان اعلام نام نامزدهای تائید صلاحیت شده انتخابات فدراسیون فوتبال از سوی کمیته انتخابات، فعل و انفعالات مشکوکی در برخی محافل ورزشی آغاز شده تا یکی از گزینه های کم شانس انتخابات فوتبال بتواند با خارج شدن سایر کاندیداها از دایره رقابت چهره پیروز انتخابات هشتم شهریورماه لقب گیرد.

این کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال پس از آنکه متوجه شد شانسی برای موفقیت در انتخابات پیش رو ندارد، تصمیم گرفت با برخی حامیان و نزدیکان رئیس معزول فدراسیون فوتبال لابی کند تا همانگونه که وی در انتخابات اسفند 99 به برتری رسید، بتواند به عنوان منتخب مجمع معرفی شود.

برخی حامیان عزیزی خادم با توجه به شناختی که از مدیریت ضعیف این کاندیدا داشتند حاضر به حمایت وی نشدند اما برخی چهره های جنجالی مدیر معزول سابق از این فرصت استفاده کردند تا دوباره زمینه ورود خود را به فوتبال مهیا کنند به همین دلیل به این کاندیدا پیشنهاد دادند همان راهی که عزیزی خادم برای حضور در انتخابات فوتبال در پیش گرفت را تکرار کند.

گفته می‌شود پس از این پیشنهاد ملاقات این کاندیدا با یکی از چهره های سیاسی دولت حسن روحانی در دستور کار قرار گرفت تا رویایی ریاست این نامزد رنگ واقعیت به خود بگیرد اما با اطلاع اعضای مجمع از پشت پرده رفتارهای این نامزد فضای منفی عجیبی به راه افتاده تا برخی با استناد به فعالیت های صورت گرفته این کاندیدا را گزینه خوبان عالم 2 معرفی کنند!

حالا باید دید با توجه به لو رفتن ملاقات این نامزد با چهره سیاسی جنجالی دولت حسن روحانی که میل بسیار زیادی به دخالت در حوزه فوتبال دارد، آیا اعضای مجمع فدراسیون فوتبال برای دومین بار گرفتار دخالتهای هدفمند این فرد خواهند شد یا اینکه با هوشیاری مانع از قدرت گرفتن باند خوبان عالم در سئول جنوبی خواهند شد.
انتهای پیام/
منبع: ایران ورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...