تشرف کاروان پیاده ولایت به حرم مطهر رضوی در روز عید غدیر


تشرف کاروان پیاده ولایت به حرم مطهر رضوی در روز عید غدیر

یونس میجانی گفت: امسال پس از وقفه ۲ ساله به دلیل کرونا، توفیقی حاصل شد تا اهالی مسجد امام علی (ع) در قالب کاروان ولایت برای تشرف به حرم مطهر رضوی، روز عید غدیر در مشهد باشند.

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با اولین روز از دهه امامت و ولایت، کاروان ولایت مسجد امام علی (ع) راهی مشهد مقدس شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت در این باره، افزود: ۴۰ نفر از اهالی مسجد امام علی (ع) در قالب این کاروان زیارتی با اتوبوس به سمت مشهد حرکت کردند.

وی بیان کرد: امسال پس از وقفه ۲ ساله به دلیل کرونا، توفیقی حاصل شد بچه های مسجد امام علی (ع) برای تشرف به حرم مطهر رضوی، روز عید غدیر در مشهد باشند.

میجانی ابراز کرد: کاروان ولایت که عصر روز عید قربان با اتوبوس راهی مشهد مقدس شد و هم اکنون در متطقه بینالود است و پس از ۴ روز پیاده روی شب غدیر وارد مشهد می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت یادآور شد: هر ساله کاروان ولایت مسجد امام علی (ع) پس از رسیدن به جاده بین المللی قدمگاه نیشابور ادامه مسیر رسیدن به مشهد که حدود ۱۲۰ کیلومتر است را را با پای پیاده می پیماید.

وی در خاتمه عنوان کرد: این کاروان هر ساله با هدف احیای غدیر و همچنین زیارت امام رضا (ع) به مشهد مقدس سفر می کند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403