عملیات پروژه آبرسانی روستای نظر آباد شهرستان گرگان پایان یافت


عملیات پروژه آبرسانی روستای نظر آباد شهرستان گرگان پایان یافت

رکنا :مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: پروژه آبرسانی به روستای نظر آباد شهرستان گرگان در قالب پروژه های محرومیت زدایی با همکاری سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا استان در کمتر از ۴۰ روز پس از کلنگ زنی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار رکنا از استان گلستان، با حضور با حضور سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا کشور، سردار ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا استان، اعضای شورای اسلامی، دهیاری و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی عملیات پروژه آبرسانی روستای نظر آباد افتتاح شد.
در حاشیه این مراسم دکتر حیدریان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ضمن تقدیر از تلاش و زحمات سپاه نینوا استان در راستای همکاری و مشارکت در پروژه های محرومیت زدایی جهت آبرسانی به روستاهای محروم اظهار داشت: این عملیات با حجم 2.4 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب به همراه احداث ایستگاه پمپاژ در روستای نظر آباد شهرستان گرگان به پایان رسید.
سردار ملک شاهکویی در حاشیه این مراسم افزود: انسجام، وحدت و پیگیری همه عزیزان نمایندگان مردم شریف در مجلس شورای اسلامی، استاندار و مدیران صنعت آب استان باعث شد تا بتوانیم این عملیات را در کوتاه ترین زمان ممکن اجرایی نماییم.
فرمانده سپاه نینوا استان اظهار داشت: سپاه استان هر جا که مردم استان به کمک آن نیاز داشته باشند به صورت شبانه روزی پای کار خواهیم بود و تمام تلاش ما این است تا پروژه های محرومیت زدایی استان هر چه سریعتر پایان یابد.
سردا ملک شاهکویی در پایان گفت: شرکت آب و فاضلاب استان مسئولیت سنگینی دارد آبرسانی به 432 روستای محروم کار بسیار دشواری می باشد که امیدواریم با همت همه حتی مردم بتوانند از این مسئولیت به خوبی عبور کنند و موضوع مدیریت مصرف در شهر ها و روستاها توسط فرمانداران، بخشداران و دهیارها باید مد نظر قرار گیرد.
خانه استانی کدخبر: 804629 ۱۴۰۱/۰۴/۲۶ ۱۰:۵۱:۵۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق