مشخصات و قیمت احتمالی نسخه 2022 گلکسی تب A7‌ پیش از رونمایی فاش شد


مشخصات و قیمت احتمالی نسخه 2022 گلکسی تب A7‌ پیش از رونمایی فاش شد

گفته می‌شود نسخه‌ی ۲۰۲۲ گلکسی تب A7‌ دارای صفحه‌نمایش TFT و باتری ۷۰۴۰ میلی‌آمپر‌ساعت خواهد بود.

نسخه‌ی ۲۰۲۲ گلکسی تب A7‌ احتمالاً به‌زودی رونمایی می‌شود؛ چراکه یکی از افشاگران به‌نام Snoopy Tech، مشخصات کلیدی، قیمت و رندر این تبلت را به‌اشتراک گذاشته است.

به‌گزارش گیزموچاینا، رندر گلکسی تب A7 حاشیه‌های ضخیمی در اطراف نمایشگر نشان می‌دهد و پنل پشتی آن دوربین تکی بدون فلاش دارد. در حقیقت ظاهر آن کاملاً شبیه به گلکسی تب A7 10.4 است که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد.

نسخه‌ی ۲۰۲۲ گلکسی تب A7‌ احتمالاً به صفحه‌نمایش TFT با وضوح ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل مجهز خواهد شد. از سوی دیگر، قدرت سخت‌افزاری آن را احتمالاً تراشه‌ی Unisoc T618 به‌همراه ۳ گیگابایت رم تأمین خواهد کرد.

گفته می‌شود گلکسی تب A7‌ آینده دارای ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قابلیت ارتقا ازطریق کارت microSD خواهد بود. وظیفه‌ی تأمین انرژی آن را باتری ۷۰۴۰ میلی‌آمپر‌ساعت برعهده خواهد گرفت. برای عکاسی، این تبلت در پنل جلو از دوربین سلفی ۶ مگاپیکسل و در پنل پشت از دوربین ۸ مگاپیکسل میزبانی خواهد کرد.

به جز تراشه، تمام موارد دیگر به نسخه‌ی ۲۰۲۰ گلکسی تب A7 10.4 شباهت دارد. مدل قدیمی‌تر از پلتفرم موبایل Snapdragon 662 بهره می‌برد. افشای اطلاعات نشان می‌دهد که این تبلت با قیمت ۱۹۹ یورو فروخته خواهد شد. درحال‌حاضر اطلاعاتی درباره‌ی تاریخ رسمی معرفی این تبلت وجود ندارد.

در اخبار مرتبط، سامسونگ رویداد بعدی Unpacked خود را در ماه آگوست برگزار می‌کند که در آن از گوشی‌های تاشدنی گلکسی زد فولد ۴، گلکسی زد فلیپ ۴، گلکسی واچ ۵ و گلکسی واچ ۵ پرو رونمایی خواهد شد. طبق شایعات، غول فناوری کره جنوبی این رویداد را در ۱۰ آگوست ۲۰۲۲ (۱۹ مرداد ۱۴۰۱) برگزار خواهد کرد و فروش آن‌ها از ۲۶ آگوست ۲۰۲۲ (۴ شهریور ۱۴۰۱) آغاز می‌شود. پیش‌بینی می‌شود شرکت مذکور تا چند روز آینده تأییدیه رویداد آنپکد را منتشر کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی