مزایای کاشت ناخن، چرا انقدر طرفدار داره؟


مزایای کاشت ناخن، چرا انقدر طرفدار داره؟

مزایای کاشت ناخن دیگر در زیبایی دست‌ها خلاصه نمی‌شود. این روزها ناخن می‌تواند برای بسیاری از افراد حکم درمان داشته باشد. در ادامه به فوایدی که ناخن کاشتن دارد؛ می‌پردازیم.

مزایای کاشت ناخن، چرا انقدر طرفدار داره؟

کسانی که ناخن می‌کارند؛ فقط به دنبال زیبایی و مد روز نیستند. کاشت ناخن برای خود مزایایی دارد که تاحدی می‌توان آن را درمانی هم دانست. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره مزایای کاشت ناخن با ژل، پودر، قالب و قلم بیشتر بگوئیم. این روش‌های زیبایی در وهله اول برای جذابیت زنان هستند؛ در وهله دوم برای سلامت ناخن‌ها؛ لطفا با ما همراه باشید.

مزایای کاشت ناخن با فرمر مزایای کاشت ناخن با پودر مزایای کاشت ناخن با قلم مزایای کاشت ناخن با ژل مزایای کاشت ناخن در سالن

مزایای کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن به درد کسانی می‌خورد که نمی‌توانند ناخن‌های خود را بلند کنند؛ این ناخن‌های کاشته، هم استحکام بالایی دارند؛ هم به زیبایی می‌توان روی آنها، طرح‌های بسیار جالبی زد. در ادامه با مزایای انواع کاشت ناخن آشنا می‌شویم.

مطلب پیشنهادی: آرایشگاه های لاکچری تهران، معرفی ۷ تا از لوکس‌ترین سالن‌های زیبایی

مزایای کاشت ناخن با فرمر

برای کاشت ناخن با فرمر می‌توان چسب‌هایی قوی زیر ناخن زد؛ فرم دلخواه را به ناخن داد. این نوع کاشت برای کسانی خوب است که:

بستر ناخن کوتاهی دارند. می‌خواهند ناخن‌شان را خیلی بلند کنند. برای کاشت مدل‌های فشن، همیشه اول صف هستند.

مطلب پیشنهادی: بهترین روش کاشت ناخن کدام است؟

مزایای کاشت ناخن، چرا انقدر طرفدار داره؟

مزایای کاشت ناخن با قالب

کاشت ناخن با قالب برای کسانی خوب است که ناخن‌های نسبتا بلندی دارند اما دوست دارند؛ فرم حجمی ناخن‌شان بزرگ باشد. از طرفی قد ناخن‌شان را با تیپ می‌توانند بلند کنند. برای داشتن ناخن‌های بلند قالب سبب صیقلی شدن ناخن هم می‌شود.

مطلب پیشنهادی: آرایشگاه عروس کجا برم؟

مزایای کاشت ناخن، چرا انقدر طرفدار داره؟
مزایای کاشت ناخن با ژل

برای کاشت ناخن با ژل باید از نداشتن بوی ژل ممنون باشیم. اگر از آن دسته افرادی هستید که حساسیت شدیدی به مواد ناخن دارید و بوی نافذ آنها آزارتان می‌دهد؛ بهتر است از آرایشگر خود بخواهید که برای‌تان مواد ژلی بکارد. همچنین بوی مواد ژل بسیار کم است؛ کسانی که مشکل ریوی دارند؛ می‌توانند از این نوع مواد برای کاشت ناخن استفاده کنند. بوی مواد کاشت پودری به دلیل مایع یا لیکوئید آن بسیار نافذ است. ژل به طور فیزیکی، ترکیبی از پودر و مایع آکریلیک است که در کارخانه به صورت ژل درآمده است.

مطلب پیشنهادی: آرایشگاه خوب برای میکاپ و شینیون غرب تهران

مزایای کاشت ناخن، چرا انقدر طرفدار داره؟

قرار دادن تزئینات روی مواد ژلی

یکی از مزایای عالی مواد کاشت ناخن ژلی این است که می‌توان روی آنها هر گونه تزئیناتی را کاشت. این مواد نه تنها زیبا هستند بلکه بعد از خشک شدن در دستگاه یو وی یا ال ای دی، حالتی صیقلی پیدا می‌کنند. به این ترتیب زیباترین تزئینات براق را روی دستان شما می‌آفرینند.

مطلب پیشنهادی: ترمیم ناخن شکسته با کاشت پودر چگونه است؟

مزایای کاشت ناخن، چرا انقدر طرفدار داره؟

مزایای کاشت مواد ناخن با قلم

خوبی کاشت ناخن با قلم این است که می‌توان از نوع اشکی یا سرتخت آن استفاده کرد. قلم‌های اشکی، مواد را به طور موثرتری با هم مخلوط می‌کنند. از طرفی قلم‌های سرتخت برای کاشت ناخن ژلی خوب هستند. به جز قلم می‌توان از لمینت و یا پلی ژل استفاده کرد که خودشان یا قلم دارند یا به صورت تیوبی باید فشار داده شود. مواد بیرون بیایند و سپس بتوان آن را روی ناخن کار کرد.

مطلب پیشنهادی: کدام روش کاشت ناخن بهتر است؟

مزایای کاشت ناخن، چرا انقدر طرفدار داره؟

مزایای کاشت ناخن برای نجویدن ناخن

کسانی که ناخن‌شان را می‌جوند و اضطراب دارند؛ دیگر لازم نیست ناخن خود را در دهان بجوند؛ اگر ناخن بکارند، کلفتی ناخن حسی که جویدن ناخن به آنها می‌دهد را ندارد.

مطلب پیشنهادی: درمان مشکلات ناخن، آشنایی با شایع‌ترین بیماری‌های آن

مزایای کاشت ناخن، چرا انقدر طرفدار داره؟

مزایای هزینه انواع کاشت ناخن به نسبت ناخن مصنوعی

اگر شما بخواهید به جای کاشت ناخن، از ناخن مصنوعی استفاده کنید؛ حتما باید هر چند روز یک بار، یک دست جدید ناخن مصنوعی را روی ناخن‌های‌تان بچسبانید. این ناخن‌ها گران‌اند. به همین دلیل می‌توانند برای هر بار خرید 200 هزار تومان تمام شوند. در حالی که هزینه کاشت ناخن در یک آرایشگاه معمولی، می‌تواند 200 هزار تومان باشد.

مطلب پیشنهادی: طرح ناخن نوروزی، چی بزنم تا سیزده به در پاک نشه؟

کاشت ناخن در آرایشگاه یا منزل؟

برای کاشت ناخن انواع روش‌ها را با مزایای آن گفتیم ولی آیا می‌توان کاشت ناخن را در منزل انجام داد؟ این روش اگرچه در خانه هم قابل انجام است؛ با این حاا سالن‌های جدید و تخصصی ناخن، این خدمات زیبایی و درمانی را برای تمام مشتریان در شرایط بهداشتی با سرعت عمل بالا ارائه می‌دهند. بنابراین بهتر است کار را به کاردان بسپارید.

مطلب پیشنهادی: تفاوت ژلیش و لمینت ناخن چیست؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مدل و سلامت ناخن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق