آماده‌سازی خیابان ولیعصر(عج) برای مهمانی 10 کیلومتری عید غدیر / برگزاری جشن تا ساعاتی دیگر + فیلم


آماده‌سازی خیابان ولیعصر(عج) برای مهمانی 10 کیلومتری عید غدیر / برگزاری جشن تا ساعاتی دیگر + فیلم

همزمان با عید غدیر، از ساعت ۱۸ مهمانی به مسافت ۱۰ کیلومتر از چهارراه ولی‌عصر(عج) تا چهارراه پارک‌وی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ همزمان با عید غدیر خم؛ جشنی به همین مناسبت و در قالب (مهمانی به مسافت 10 کیلومتری) از چهارراه ولیعصر(عج) تا پارک‌وی برگزار خواهد شد.

بر همین اساس شهرداری تهران نیز تمهیداتی را با همکاری سایر سازمان‌ها و نهادها و گروهای جهادی و مردمی جهت برپایی این مهمانی انجام داده است.

رضا صیادی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در این باره گفت: با یک مهمانی 10 کیلومتری در خیابان ولیعصر(عج)، نقش بستن تصویر فاخر برابر سازه‌های تبلیغاتی شهر، نورپردازی و آذین‌بندی میادین و خیابان‌ها و نصب المان‌ها و احجام هنری مرتبط با مفاهیم و پیام‌های عید بزرگ شیعیان به همراه مراسم و جشن‌های مردمی رقم می‌خورد و خاطره می‌سازد.

همچنین محمدحسن جعفرزاده در رابطه با سازماندهی و فعالیت موکب‌های مردمی در خیابان ولیعصر(عج) به مناسبت عید سعید غدیر و مهمانی اظهار کرد: جشن‌های مردمی این عید بزرگ، امسال به صورت مهمانی عظیم در طول خیابان ولیعصر(عج) حد فاصل چهارراه ولیعصر(عج) تا پارک‌وی برگزار می‌شود. فعالیت‌های این موکب‌های مردمی شامل اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، پذیرایی از شهروندان، خدمات‌رسانی و اجرای گروه‌های هنری گوناگون است.

آماده‌سازی خیابان ولیعصر(عج) برای مهمانی 10 کیلومتری عید غدیر / برگزاری جشن تا ساعاتی دیگر + فیلمسـازمان مدیـریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران نیز تمهیداتی برای برگزاری این مراسم و تردد شهروندان در نظر گرفته است، و بنا بر اعلام این سازمان؛ سرویس‌رسانی به همت معاونت نظارت و امور مناطق این سازمان از طریق به‌کارگیری 500 ون در 4 محور رینگ حد فاصل چهارراه ولیعصر(عج) تا میدان ولیعصر(عج)، میدان ولیعصر تا ابتدا خیابان شهید مطهری، تقاطع خیابان ولیعصر-شهید بهشتی تا میدان ونک، میدان ونک تا پل شهید چمران(چهارراه پارک‌وی) و 7 ایستگاه مترو تا خیابان ولیعصر(تجریش، میرداماد، شهید بهشتی، شهید مفتح، شهید طالقانی، میدان هفتم تیر، توحید) 3 پارکینگ تا خیابان ولیعصر(نمایشگاه بین‌المللی، پارکینگ طبقاتی، سالن اجلاس سران) به مرحله اجرا در می‌آید.

شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه نیز اعلام کرد: با توجه به برگزاری جشن عید با عنوان «مهمونی 10 کیلومتری عید غدیر» در مسیر خط ویژه (اتوبوس) از چهارراه ولیعصر(عج) تا چهارراه پارک‌وی، تمهیدات و تدابیر لازم را به‌ منظور رفاه بیشتر حال شهروندان و شرکت‌کنندگان در مراسم در نظر گرفته است.به همین منظور امروز زمان بهره‌برداری در خطوط 3،2،1 و 4 تا ساعت 23 خواهد بود و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده فاصله حرکت 15 دقیقه در این خطوط اجرا خواهد شد و ایستگاه‌هایی که در مسیر این مراسم قرار دارند به‌ویژه ایستگاه‌های تئاتر شهر و میدان حضرت ولیعصر(عج)، آماده ارائه سرویس ویژه به شرکت‌کنندگان و مسافران هستند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک تولد به خواهر اردیبهشت ماهی + عکس نوشته زیبا تبریک تولد