مخاطبان خواستار معرفی سامانه‌ای برای معرفی فراریان مالیاتی شدند


مخاطبان خواستار معرفی سامانه‌ای برای معرفی فراریان مالیاتی شدند

مخاطبان «فارس من» خواستار معرفی سامانه‌ای برای معرفی دور زنندگان مالیات شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ برخی مخاطبان سامانه «فارس من» با ثبت پویشی با عنوان «سامانه‌ای برای معرفی دور زنندگان مالیات معرفی شود» خواستار پاسخ مس+ئولان شدند.

در این پویش آمده است: «از زمانی که مقرر شده از گردش حسابهای تجاری مالیات اخذ شود، عده‌ای هر چند اندک از کاسبان سعی در دور زدن سازمان مالیاتی دارند. برخی مشتریان ملزم به پرداخت پول نقد، برخی حسابهای شخصی جهت کارت به کارت کردن به اعضای خانواده را معرفی می‌کنند و برخی دیگر استفاده از کارتخوانها را منوط به پرداخت 20 الی 25 درصد بیشتر از نرخ خدمات داده شده می‌کنند.

پیشنهاد این است که سامانه‌ای دراختیار عموم قرار گیرد که اجحاف‌کنندگان در این زمینه معرفی و در اندک زمان مورد اعمال قانون قرار گیرند تا سر و سامانی به این امور داده شود.»

بنابراین گزارش خبرگزاری فارس طبق رسالتی که بابت پیگیری سوژه‌‌های فارسِ من برای خود تعریف کرده است، حتما پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار می‌دهد و از مسوولان خواستار توضیح در این‌باره خواهد شد.

کاربران دیگر هم در صورت تمایل می‌توانید به امضاکنندگان این پویش بپیوندند؛ خبرگزاری فارس با رسیدن امضاهای این پویش به 1000 امضا و بالاتر حتما پیگیری‌های مختلفی در این‌باره خواهد داشت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی