خرید بزرگ مورینیو؛ دیبالا راهی پرتغال شد (عکس)


خرید بزرگ مورینیو؛ دیبالا راهی پرتغال شد (عکس)

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی و 28 ساله سابق یوونتوس برای انتقال به باشگاه رم وارد راهی کشور پرتغال، محل اردوی این تیم شد.

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا، ستاره سابق یوونتوس بعد از سپری کردن هفت فصل در این باشگاه، در نهایت برای تمدید قرارداد به توافق نرسید و از جمع بازیکنان بیانکونری جدا شد. در ابتدا به نظر می رسید پائولو دیبالا برای انتقال به اینتر با این باشگاه به طور کامل به توافق دست یافته و او فصل بعد در باشگاه رقیب بازی خواهد کرد. اما در ادامه نراتزوری تمایلی به این انتقال نشان نداد و در نهایت به نظر می رسد پائولو دیبالا با باشگاه رن به توافق دست یافته است.

حالا تصویری منتشر شده که نشان می دهد پائولو دیبالا برای امضای قرارداد نهایی با باشگاه رم راهی پرتغال، محل اردوی پیش فصل این تیم سفر کرده است. دن فریدکین، مالک جالوروسی با جت شخصی خود، دیبالا را از ایتالیا به پرتغال برده و در کنار این بازیکن تیاگو پینتو، مدیر باشگاه نیز دیده می شود.

بی تردید این بزرگ ترین خرید باشگاه رم در سال های اخیر محسوب می شود. این تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو فصل گذشته موفق به فتح لیگ کنفرانس اروپا شد و حالا با جذب ستاره ای در اندازه های پائولو دیبالا، آنها فصل بعد برای اهداف بزرگ و بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا تلاش خواهند کرد.
خرید بزرگ مورینیو؛ دیبالا راهی پرتغال شد (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان