2 میلیون تهرانی امروز مهمان علی (ع) بودند / جشن بزرگ تهرانی ها در عید غدیر + فیلم و عکس


 2 میلیون تهرانی امروز مهمان علی (ع) بودند / جشن بزرگ تهرانی ها در عید غدیر + فیلم و عکس

رکنا: عصر امروز و از ساعت 18، همزمان با عید غدیر خم، ویژه برنامه «مهمونی 10 کیلومتری عید غدیر» در خیابان ولیعصر به کمک هیئت‌ها، مساجد، گروه‌های جهادی و... برگزار شد. در این برنامه که از چهارراه ولیعصر (عج) شروع شد و تا پارک وی ادامه...

به گزارش رکنا، جشن بزرگ مردم تهران با عنوان «مهمونی ۱۰ کیلومتری» به مناسبت عید غدیر از چهارراه ولیعصر (عج) تا چهارراه پارک وی دقایقی پیش آغاز شد و بناست تا ساعت ٢٢ ادامه یابد. البته با توجه به استقبال گسترده مردم از این جشن، به نظر می رسد این مهمانی فراتر از این ساعت نیز ادامه خواهد یافت.

«مهمونی ۱۰ کیلومتری» یا همان جشن بزرگ ولایت، یک رویداد جمعی است که به همت گروه‌های مردمی و تسهیل گری برخی از نهادها برگزار می‌شود. در این میهمانی میزبان اصلی و میهمان‌های آن را مردم تشکیل می‌دهند و هیأت‌های مذهبی، مساجد، گروه‌های جهادی،‌گروه‌های خدماتی و گروه‌های سرود در طول مسیر چهارراه ولی‌عصر (عج) تا چهارراه پارک‌وی، موکب‌هایی با برنامه‌ها و رویکردهای مختلف برپا کرده‌اند.

در این مهمانی ۶۰۰ موکب مردمی بناست به مردم در قالب‌های مختلف خدمت‌رسانی کنند. 2 میلیون پرس غذا و میان‌وعده برای پذیرایی از مردم تهران در این مهمانی تدارک دیده شده است و بناست ۱۱۰ هزار اسباب بازی میان کودکان توزیع شود.

همچنین ۴۰ مجموعه شهربازی در این مسیر برای کودکان تدارک دیده شده است تا در این عید بزرگ مسلمانان ساعاتی خوش را برای آنان رقم بزند. ۱۵۰ گروه سرود نیز در قالب ۷۰ استیج امروز اجرای برنامه خواهند داشت.

عوامل برنامه عصر جدید، خندوانه، میدون، مل مل، منم بچه مسلمان، رنگین کمان، خاله شادونه، عمو مهربان و سایر شخصیت‌های محبوب در این مراسم بزرگ حضور داشتند.

در بخشی از این برنامه در قالب پویش هدیه اسباب بازی، رضا هلالی و محمد حسین پویانفر بناست در میدان ولیعصر با بچه‌ها سرود این پویش را همخوانی کنند.

در ادامه توجه شما را به تصاویر میدانی برداشته شده توسط خبرنگاران رکنا از «مهمونی 10 کیلومتری» عید غدیر جلب می کنیم.

خانه اخبار اجتماعی کدخبر: 805057 ۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ۲۱:۱۴:۱۳

حجم ویدیو: 9.24M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن