پیش بینی قیمت شیبا و دوج کوین


 پیش بینی قیمت شیبا و دوج کوین

در حالی‌که معامله‌گران منتظر انتشار داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) در ۱۳ جولای هستند، شاخص دلار ایالات متحده (DXY) روند صعودی خود را از ۱۱ جولای از سر گرفته است.

به گزارش سایت کوین تلگراف، در این میان، داده‌های بازار کریپتو نشان می‌دهند که بیت کوین و به دنبال آن، آلت کوین‌ها، نزدیک به سطوح حمایتی خود بحرانی معامله می‌شوند. اگرچه چشم‌انداز کوتاه‌مدت بازار کریپتو نزولی است، اما دیدگاه بلندمدت آن برای گاوها دلگرم‌کننده به نظر می‌رسد.

سوالی که اکنون وجود دارد، این است که آیا خریداران وارد عمل خواهند شد؟ آیا بیت کوین و آلت کوین‌ها می‌توانند شاهد خرید در سطوح پایین‌تر باشند؟ در ادامه به تحلیل تکنیکال دو میم کوین محبوب بازار، یعنی دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIBA) می‌پردازیم.

قیمت دوج کوین در تاریخ ۸ جولای از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰٫۰۷۱۲۷ دلار) به سمت پایین برگشت و در ۱۰ جولای، به کمتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰٫۰۶۷۷۹ دلار) رسید. خرس‌ها اکنون تلاش می‌کنند تا قیمت دوج کوین را به زیر سطح حمایتی قوی ۰٫۰۶ دلاری کاهش دهند.

اگر آنها موفق شوند، جفت DOGE/USDT ممکن است تا حمایت حیاتی ۰٫۰۵ دلاری سقوط کند. شکستن و بسته شدن کندل قیمت زیر این سطح می‌تواند نشانه شروع مرحله بعدی روند نزولی باشد.

در مقابل، اگر قیمت از ۰٫۰۶ دلار برگردد، خرید در سطوح پایین‌تر را نشان می‌دهد. در این صورت، گاوها تلاش دیگری برای پشت سر گذاشتن مقاومت موجود در میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه انجام خواهند داد و سعی خواهند کرد این جفت را به سمت ۰٫۰۸ دلار سوق دهند. جهت روند بعدی با صعود قیمت به بالای ۰٫۰۸ دلار یا سقوط آن به کمتر از ۰٫۰۶ دلار تعیین خواهد شد.

شیبا اینو در ۱۰ جولای در عبور از مقاومت ۰٫۰۰۰۰۱۲ دلاری ناموفق عمل کرد که نشان می‌دهد خرس‌ها در سطوح بالاتر فعال هستند. فروشندگان اکنون سعی می‌کنند قیمت را به ۰٫۰۰۰۰۱ دلار برسانند.

اگر قیمت با قدرت از این سطح بازگردد، تقاضا در سطوح پایین‌تر را نشان می‌دهد. در چنین شرایطی، گاوها دوباره تلاش خواهند کرد تا قیمت را به بالای مقاومت ۰٫۰۰۰۰۱۲ دلاری برسانند. اگر آنها موفق شوند، جفت SHIB/USDT می‌تواند تا ۰٫۰۰۰۰۱۴ دلار هم صعود کند.

از طرف دیگر، اگر قیمت از ۰٫۰۰۰۰۱ دلار بازگردد، اما نتواند به بالای ۰٫۰۰۰۰۱۲ دلار صعود کند، قیمت شیبا در کوتاه‌مدت به تثبیت ادامه خواهد داد. اگر قیمت به زیر ۰٫۰۰۰۰۱ دلار سقوط کند، ممکن است خرس‌ها دست برتر را به دست آورند. در چنین شرایطی، قیمت شیبا ممکن است تا ۰٫۰۰۰۰۰۹ دلار کاهش یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش