ترمیم حقوق بانکی‌ها


 ترمیم حقوق بانکی‌ها

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی می‌گوید: مدیران عامل ۸ بانک‌ دولتی روز چهارشنبه در شورای هماهنگی دور هم جمع می‌شوند تا در مورد وضعیت حقوق و معیشت کارکنان این بانک‌ها تصمیم‌گیری کنند.

به گزارش بنکر (Bankerعلیرضا قیطاسی، با بیان اینکه این شورا اقداماتی در رابطه با افزایش حقوق کارکنان بانک‌های دولتی انجام داده، گفت: رئیس این شورا هفته گذشته خواستار جلسات فوق‌العاده برای معیشت کارکنان بانک‌های دولتی و متناسب شدن حقوق آنها با سایر اقشار حقوق‌بگیر و کارکنان دولت شده است. همواره حساسیت‌ها نسبت به میزان حقوق و مزایای کارکنان شبکه بانکی وجود داشته و حفظ ابهام و تصمیم‌گیری پشت پرده بدون شفافیت باعث تشدید این حساسیت‌ها و احساس تبعیض بین سایر حقوق‌بگیران با کارکنان شبکه بانکی می‌شود.

از این جهت ضرورت دارد تا بانکداران این بار شفاف عمل کنند، البته این به‌معنای نادیده گرفتن خدمات و زحمات کارکنان بانک‌ها نیست، بلکه غرض آن است که این شائبه که میزان دریافتی و مزایای بانکی‌ها چند برابر دیگر حقوق‌بگیران است، از بین برود. فراموش نکنیم که ترمیم حقوق بانکی‌ها و بهبود معیشت آنها باید متناسب با بهره‌وری و کارایی آنها باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس