میزبانی ضعیف ایتالیا داد انگاپت را هم درآورد


میزبانی ضعیف ایتالیا داد انگاپت را هم درآورد

میزبانی نه چندان مناسب ایتالیایی‌ها در مرحله نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ صدای اعتراض ستاره تیم ملی فرانسه را هم درآورد.

به گزارش مشرق، مرحله نهایی لیگ‌های والیبال۲۰۲۲ در بخش مردان از ۲۹ تیرماه در بولونیای ایتالیا آغاز خواهد شد. فدراسیون جهانی والیبال در راستای اهداف و استراتژی جدید خود سعی در بالا بردن سطح و اعتبار این رقابت‌ها دارد که در همین راستا در سال‌های اخیر نتیجه این مسابقات را مستقیماً در جدول رده‌بندی جهانی محاسبه می‌کند و همچنین در اجلاس‌های خود از فدراسیون‌های عضو خواسته که با تمام قدرت در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند.

با این شرایط ایتالیایی‌ها در مرحله نهایی این دوره از رقابت‌ها میزبانی شایسته‌ای از تیم‌های شرکت کننده ندارند؛ تیم‌هایی که با تمام ستاره‌های خود به این آوردگاه آمده‌اند تا والیبال دنیا شاهد پیکاری تمام عیار برای معرفی تیم‌های برتر لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ باشد.

با توجه به اینکه در حال حاضر بولونیا هوای گرمی دارد، سالن‌های تمرینی مناسبی برای تیم‌ها تدارک دیده نشده و تیم‌ها در سالن بدون خنک کننده تمرین می‌کنند.

همچنین سالنی که برای بدنسازی به تیم‌ها اختصاص داده شده در کنار زمین مسابقه است که آن هم از شرایط مناسبی برخوردار نیست و رختکن‌های سالن تمرین چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ سخت‌افزاری در پایین‌ترین سطح ممکن قرار دارند.

نبود دستگاه‌های خنک کننده و یخ‌ساز و همچینین فاصله زمانی نیم ساعته از هتل تا سالن تمرین در هوای گرم بولونیا که اتوبوس‌های تیم‌ها قدرت لازم برای خنک کردن هوای داخل اتوبوس را ندارد، صدا اعتراض تیم‌ها را درآورده است.

پس از اینکه روز گذشته ایتالیایی‌ها از روی سهل‌انگاری غذایی برای شام تیم ایران تدارک ندیدند و امکان تهیه غذا را هم ازسوی سرپرست تیم غیر ممکن دانستند، امروز فیلیپ بلین سرمربی تیم ژاپن اعتراض خود را در لابی هتل اقامت تیم‌ها از هوای گرم سالن تمرین فریاد زد.

همچنین انگاپت فوق ستاره تیم ملی فرانسه هم با انتشار ویدئو و عکس در صفحه شخصی خود از امکانات سطح پایین سالن مسابقه به فدراسیون جهانی والیبال کنایه زد!

نکته عجیب دیگر عدم ایجاد شرایط یکسان برای اقامت تیم‌های شرکت کننده در طول برگزاری مسابقات ازسوی میزبان است؛ بدین ترتیب که تیم‎‌های ایران، برزیل، ژاپن، فرانسه، هلند و لهستان در هتل سیدنی و تیم‌های آمریکا، ایتالیا در هتل دیگری اقامت دارند که هتل این دو تیم شرایط بهتری نسبت به هتل سیدنی دارد.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک