گوشی‌های اقتصادی گلکسی A23 5G و گلکسی A04 به زودی معرفی می‌شوند


گوشی‌های اقتصادی گلکسی A23 5G و گلکسی A04 به زودی معرفی می‌شوند

به زودی سامسونگ از گوشی های اقتصادی گلکسی A23 5G و گلکسی A04 رونمایی می‌کند. باید منتظر رونمایی از ارزان‌ترین گوشی فایوجی جهان باشیم.دائماً گوشی‌های ارزان قیمت سامسونگ در حال بروز شدن هستند و اکنون گزارش‌های جدیدی منتشر شده که سامسونگ مشغول کار...

به زودی سامسونگ از گوشی های اقتصادی گلکسی A23 5G و گلکسی A04 رونمایی می‌کند. باید منتظر رونمایی از ارزان‌ترین گوشی فایوجی جهان باشیم.

دائماً گوشی‌های ارزان قیمت سامسونگ در حال بروز شدن هستند و اکنون گزارش‌های جدیدی منتشر شده که سامسونگ مشغول کار روی توسعه دو گوشی ارزان قیمت دیگر برای عرضه در انتهای تابستان است.

سامسونگ دسترسی به 5G را آسان‌تر می‌کند

اخیراً یکی از گوشی‌های سامسونگ به نام گلکسی A23 5G موفق به کسب گواهی FCC شده است. همانطور که از نامش پیداست، این گوشی نسخه 5G گلکسی ای ۲۳ است که ماه مارس گذشته در یک نسخه 4G معرفی شده بود.

بیشتر بخوانید:

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی ای ۲۳ فایوجی از طریق گیک بنچ فاش شد

بر اساس اطلاعات به دست آمده، این گوشی از دوربین پشتی چهارگانه روی قاب پشتی خودش و چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ ۵ جی در قلب تپنده آن برخوردار است. بنابراین، نسخه 5G این گوشی از نسخه 4G آن که به چیپست اسنپدراگون ۶۸۰ مجهز بود، کمی سریع‌تر است. همچنین این گوشی ۴ گیگابایت رم و اندروید ۱۲ را هم به صورت پیش‌فرض ارائه می‌کند. یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی گوشی را تأمین می‌کند که با توان ۲۵ واتی به سرعت شارژ می‌شود. اگرچه نباید انتظار داشته باشید آداپتور شارژر داخل جعبه قرار داشته باشد.

مشخص نیست قیمت این گوشی چقدر است، اما از آنجا که گوشی A32 5G با قیمت ۲۸۰ دلاری و گوشی جدیدتر A13 5G با قیمت ۲۵۰ دلاری وارد بازار شده‌اند، انتظار می‌رود گوشی گلکسی A23 5G با قیمتی بین این دو گوشی به فروش برسد.

به جز گلکسی A23 5G ، منتظر گوشی گلکسی A04 هم باشید

از دیگر موبایلی که گفته می‌شود سامسونگ به زودی آن را عرضه خواهد کرد و ارزان قیمت‌ترین گوشی این کمپانی نیز لقب خواهد گرفت، گوشی گلکسی A04 است. هنوز چیز زیادی از این گوشی نمی‌دانیم، اما ظاهراً ای ۰۴ هم به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است که با توان ۱۵ وات شارژ می‌شود.

احتمالاً یک نسخه 5G از این گوشی هم در راه است. اگر این‌چنین باشد، این گوشی با قیمت زیر ۲۰۰ دلاری وارد بازار می‌شود تا کاربران بتوانند با هزینه‌ای بسیار پایین بتوانند طعم اینترنت 5G را بچشند.

منبع :phonearena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی