برنامه افزایش کیفیت عکس Galaxy Enhance-X سامسونگ منتشر شد


برنامه افزایش کیفیت عکس Galaxy Enhance-X سامسونگ منتشر شد

سامسونگ یک اپلیکیشن جدید به نام Galaxy Enhance-X برای گوشی‌های اندرویدی منتشر کرد که از هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت عکس‌ها و ادیت آنها استفاده می‌کند. در شهر سخت افزار با برنامه Galaxy Enhance-X سامسونگ آشنا شوید.اگر شما هم جزء کسانی هستید که...

سامسونگ یک اپلیکیشن جدید به نام Galaxy Enhance-X برای گوشی‌های اندرویدی منتشر کرد که از هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت عکس‌ها و ادیت آنها استفاده می‌کند. در شهر سخت افزار با برنامه Galaxy Enhance-X سامسونگ آشنا شوید.

اگر شما هم جزء کسانی هستید که تجربه استفاده از اپلیکیشن بسیار خوب Expert RAW را دارید، ممکن است اپلیکیشن جدید سامسونگ را هم بپسندید. سامسونگ اپلیکیشن جدید Galaxy Enhance-X را افزایش دهنده وضوح تصویر با هوش مصنوعی و ادیتور جادویی توصیف کرده است.

برنامه افزایش کیفیت عکس Galaxy Enhance-X سامسونگ منتشر شد

برنامه Galaxy Enhance-X سامسونگ برخلاف Expert RAW مستقیماً با دوربین عکس نمی‌گیرد و در عوض امکان ویرایش عکس‌های پیش‌تر گرفته شده را به کاربر می‌دهد. در واقع شما می‌توانید تصاویر گرفته شده با گوشی‌های دیگر یا حتی دوربین‌های عکاسی را با برنامه Galaxy Enhance-X سامسونگ سامسونگ ویرایش کنید.

به گفته سامسونگ الگوریتم‌های مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی این اپلیکیشن قادر به حذف مات شدگی تصویر یا افزایش آن برای خلق افکت پرتره هستند. همچنین این اپلیکیشن قادر به روشن‌تر کردن تصاویر تیره، شبیه سازی HDR، افزایش شفافیت تصویر، حذف انعکاس نور و اعمال افکت‌های زیبایی چهره است.

برنامه افزایش کیفیت عکس Galaxy Enhance-X سامسونگ منتشر شد

یکی از قابلیت‌های جالب برنامه ویرایش تصویر Galaxy Enhance-X سامسونگ امکان حذف پدیده موسوم به میر (moire effect) از عکس‌های گرفته شده از صفحه نمایش‌های دیجیتال است. این برنامه قابلیت مقایسه آسان تغییرات تصویر با نسخه اصلی و تنظیم شدت تغییرات برخی جلوه‌ها را می‌دهد. خوشبختانه برنامه Galaxy Enhance-X کاری با نسخه اصلی عکس‌های شما ندارد و تغییرات را در یک نسخه دیگر ذخیره می‌کند.

برنامه افزایش کیفیت عکس Galaxy Enhance-X سامسونگ منتشر شد

برخی دیگر از قابلیت‌های برنامه Galaxy Enhance-X مخصوص بهبود عکس‌های قدیمی است. برای نمونه با قابلیت AI upscaler می‌توان وضوح تصویر عکس‌ها را دو یا سه برابر افزایش داد.

برای دانلود برنامه Galaxy Enhance-X می‌توانید به فروشگاه گلکسی استور سامسونگ مراجعه کنید، هرچند که ما موفق به دریافت مستقیم آن و نصب بر روی گوشی Galaxy A52s نشدیم. البته فایل APK برنامه Galaxy Enhance-X سامسونگ بر روی وب سایت‌های مختلفی منتشر شده و قابل دانلود است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق