مجتبی جباری: این انتخابات یک برگشت به عقب ناامید کننده است


مجتبی جباری: این انتخابات یک برگشت به عقب ناامید کننده است

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: مشخص است مهدی تاج برای اصلاح اشتباهات خودش رأی می‌آورد.

مجتبی جباری با اشاره به انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و یکی از اعضای هیأت رئیسه که ۸ شهریور برگزار می‌شود، گفت: کاملاً مشخص است که رئیس فدراسیون چه کسی می‌شود. مهدی تاج رئیس بعدی فدراسیون است. او با ریسک انتخاب نشدن نیامده است.

وی افزود: تاج آماده است که مشکلات تاج را حل کند. شرایط فوتبال ما به همین شکل است. قحط الرجال وجود دارد. کسی نبود مشکلاتی که تاج به وجود آورده است را حل کند و تا زمانی که خودش دوباره به همان صندلی برنگشته بود، حاضر به ارائه توضیحات نبود.

جباری تصریح کرد: اگر آن تیم ملی ایران (در دوران ریاست تاج) با اسکوچیچ نتیجه نمی‌گرفت، درگیر فاجعه فوتبال می‌شدیم. شما گذاشتید و رفتید و تیم ملی آسیب دید. آن وقت الان تیم ملی به جام جهانی رسیده و پول‌هایی آمده است. آن وقت تو برگشتی کاری را انجام دهی.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد: خود او می‌گوید آمده ایم موارد را حل کنیم. موارد خود تو بودی. اگر آدم‌های این کشور فرصت جبران اشتباهات این چنینی را داشتند، میزان محکومیت مردم خیلی کمتر می‌شد.

وی که با برنامه فوتبال برتر صحبت می‌کرد ادامه داد: روند انتخاب اشتباه است چون فرد دیگری به جز او نیست. وقتی ما محدودیت‌ها را به وجود می‌آوریم، رئیس فدراسیون برای دور بعدی هم می‌تواند رأی جمع کند. اگر خودش هم نخواهد انجام دهد، فرد مورد حمایت خودش را در جایگاه خود قرار می‌دهد.

جباری اظهار داشت: مگر در کشور ما مدیر وجود ندارد؟ چه کاری در این فوتبال کردید که مدیریت فوتبالی و نخبه‌ها می‌توانند وارد شوند و مشکلات را حل کنند. آقایان می‌گویند ۱۰ سال مدیریت فوتبالی داشته اند در صورتی که دو روزه می‌توان آن را یاد گرفت.

مجتبی جباری: این انتخابات یک برگشت به عقب ناامید کننده است

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران در ادامه صحبت‌های تند و تیز خود در خصوص نامزدی مهدی تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: اتفاقاً مدیری را می‌خواهیم که مناسبات فاسد فوتبالی فعلی را نداند. هر کدام از مدیران فوتبالی آمده اند، جا پای فرد قبلی گذاشته اند. خب مشخص است که فوتبال درست نمی‌شود.

وی ادامه داد: یک نفر را به طور مثال از خارج از کشور بیاورید که نداند در این فوتبال چه خبر است. او ظرفیت و توانایی‌های ما را بشناسد و برنامه بدهد.

جباری تصریح کرد: اگر تاج هم رأی نیاورد، یکی دیگر رأی می‌آورد که همگی با هم یک شکل و یک جور هستند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: واقعاً جای تأسف دارد و این انتخابات یک برگشت به عقب ناامید کننده است. تاج جایگاهی که در AFC دارد را از فوتبال ایران دارد. آن وقت فکر می‌کند اگر اینفانتینو یا شیخ سلمان به او می‌گویند مهدی! پس با او خیلی صمیمی هستند. در حقیقت او انتظار دارد به او بگویند آقای تاج.

جباری گفت: ما خیلی محدود شده ایم. فضای فوتبالی کشور خیلی بسته است. در خودمان هستیم و بازیکنان خودمان را داریم که برای آن یک جام برگزار می‌کنیم. نیمکت مربیان خود را طوری انتخاب می‌کنیم که به نیمکت حریف در درگیری و دعوا پیروز شود. به گونه‌ای درباره نوشتن اساسنامه فوتبال صحبت می‌کنند که انگار قرار است خودمان را بکشیم. این یک موضوع کاملاً ساده در مدیریت فوتبال ایران است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا