(تصاویر) اولین کافه خرگوش


(تصاویر) اولین کافه خرگوش

کافه بانی، یک پناهگاه خرگوش با فضایی برای زندگی خرگوش‌ها است که ۱۵۰ متر مربع مساحت را برای بازی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد؛ و در حین بازی، بازدیدکنندگان کافه می‌توانند رفتار آن‌ها را مشاهده کنند.

رسانه‌های محلی لهستان گزارش دادند که اولین کافه خرگوش در اروپا در کراکوف افتتاح شد. همانطور که از نامش پیداست، می‌توان وارد آن شد و در کنار چند خرگوش از یک فنجان قهوه و یک دسر خوب لذت برد.

به گزارش فرارو، کافه خرگوش علاوه بر اینکه مکانی برای سرگرمی است، این مؤسسه یک ماموریت اجتماعی و زیست محیطی مهم نیز دارد: آموزش مردم در مورد خرگوش‌ها و پذیرش مسئولانه آنها.

کافه بانی، یک پناهگاه خرگوش با فضایی برای زندگی خرگوش‌ها است که ۱۵۰ متر مربع مساحت را برای بازی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد؛ و در حین بازی، بازدیدکنندگان کافه می‌توانند رفتار آن‌ها را مشاهده کنند. همچنین می‌توان در مورد مراقبت صحیح از حیوانات و مزایا و مسئولیت‌های مربوط به فرزندخواندگی آن‌ها اطلاعات کسب کرد.

این مکان از دوشنبه تا یکشنبه از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۲۱:۰۰ باز است (اما خرگوش‌ها بین ساعت ۱۵:۰۰ تا ۱۶:۰۰ می‌خوابند، بنابراین در این زمان نباید مزاحم آن‌ها شد).

در حالی که بیش از ۱۰ نفر نمی‌توانند همزمان در فضای بازی باشند، ورود به محوطه خرگوش‌ها تابع مقررات سختگیرانه است تا از رفاه حیوانات اطمینان حاصل شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل