جشن عید غدیر در مساجد نور و جمهوری/ تقدیر متفاوت مسجدی‌ها از سادات


جشن عید غدیر در مساجد نور و جمهوری/ تقدیر متفاوت مسجدی‌ها از سادات

جشن عید غدیر به صورت ویژه و همراه با برگزاری محفل انس با قرآن و تقدیر از کسبه سادات در مساجد نور و جامع جمهوری تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، جشن بزرگ عید غدیر در روز یکشنبه، 26 تیرماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء همراه با برپایی محفل انس با قرآن، و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مسجد نور (واقع در تهران، خیابان فاطمی، میدان جهاد) برگزار می شود.

بنا بر این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا درستکار، سخنران، سید شهاب الدین حسینزاده، مداح، سید پرویزی، قاری و مهدی دقیقی، ذاکر این مراسم هستند. ضمنا اهالی مسجد نور در روز عید غدیر به دیدار خانواده سادات از اهالی این مسجد می روند و در پایان مراسم جشن در این خانه خدا از نمازگزاران سید تقدیر به عمل می آورند.

این گزارش می افزاید، جشن بزرگ عید غدیر نیز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی اختری، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، در روز دوشنبه، 27 تیرماه پس از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد جامع جمهوری (واقع در تهران، خیابان جمهوری اسلامی، بعد از تقاطع خیابان ولی عصر علیه السلام) برگزار می شود.

بنا بر این گزارش، اهالی مسجد جامع جمهوری امسال به صورت ویژه از کسبه سیدی که هم حضور مستمری در نماز جماعت و مشارکت خوبی در برگزاری برنامه های این مسجد داشته اند و هم در کمک به نیازمندان بسیار خیرانه حضور داشته اند، تقدیر به عمل می آورند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول