گاز رسانی به 3703 واحد صنعتی و کشاورزی در استان همدان


گاز رسانی به  3703 واحد صنعتی و کشاورزی در استان همدان

رکنا:مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به تحقق عملکرد این شرکت فراتر از اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال ۱۴۰۰، گفت: سه هزار و ۷۰۳ واحد صنعتی و کشاورزی استان همدان به شبکه گازرسانی متصل هستند.

به گزارش رکنا در استان همدان، محمدصادق محبی‌نظر در حاشیه نشست مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت اظهار داشت: با تلاش کارکنان، مدیران و مسئولان شرکت و برنامه‌ریزی اصولی، در سال ۱۴۰۰ در بسیاری از بخش ها عملکرد شرکت بیش از ۱.۵ برابر محقق شده است و در حوزه هایی همچون شبکه تغذیه و توزیع، نصب انشعابات و جذب مشترک جدید به بیش از اهداف و موارد پیش بینی شده در سال گذشته دست یافتیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت گاز استان در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و دیگر بخش ها در سطح استان همدان، ۶۵۰ هزار و ۴۴۲ مشترک دارد، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ در حوزه اشتراک‌پذیری در روستاها چهار هزار و ۷۸ مشترک و در شهرها ۹ هزار و ۲۴ مشترک جدید پذیرش شده و هم اکنون مشترکان گاز در روستاهای استان به ۲۲۶ هزار و ۱۰۲ مشترک و در شهرهای استان به ۴۲۴ هزار ۳۴۰ مشترک رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در خصوص گازرسانی به صنایع تولیدی استان افزود: طی سال گذشته، به ۳۰۹ واحد صنعتی و کشاورزی گازرسانی شده و در مجموع، تعداد واحدهای صنعتی و کشاورزی گازدار استان همدان به سه هزار و ۷۰۳ مورد رسیده که با این حجم عملیات گازرسانی به صنایع در سال گذشته، بیش از ۴۱ هزار مترمکعب گازطبیعی جایگزین شده است.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص شعار سال گذشته تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی‌ها، با حمایت دولت مردمی از میزان مصوب ۱۸ هزار مترمکعب تبدیل میعانات نفتی به گاز به میزان بیش از ۴۱ هزار مترمکعب دست یافتیم.

محبی نظر ادامه داد: درخصوص حمایت از تولید و گازرسانی به صنایع عمده می‌توان به گازرسانی به سه کارخانه بزرگ، تأسیس ۲ ایستگاه سی.ان.جی در جاده تهران- درگزین و گازرسانی به ۱۹۰ واحد تولیدی با مصارف کوچک و بزرگ شامل مرغداری، دامداری، گلخانه و دیگر موارد اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به تلاش برای ارتقا کیفیت خدمات و نوسازی تجهیزات و زیرساخت های استان در سال ۱۴۰۱ گفت: برای سال جدید انجام ۱۴۶ کیلومتر شبکه توزیع و تغذیه گاز شهری، روستایی، صنایع و محور های صنعتی، خرید و جایگزینی کنتورها و رگلاتورهای دیافراگمی در ایستگاه‌های صنعتی، کاهش هدررفت گاز با پایش مشترکین جزء و عمده گاز، نصب کنتورهای ارتقا یافته و تعمیر و کالیبراسیون تجهیزات اندازه‌گیری را در دستور کار داریم.

محبی‌نظر اظهار داشت: برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱، عقد تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های بزرگ و پارک‌های علم و فناوری استان و حمایت از شرکت های دانش بنیان نیز از جمله اولویت‌های این شرکت است.

خانه استانی کدخبر: 805503 ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ ۰۹:۲۹:۴۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس