مسیریابی اختصاصی گوگل برای هیبریدها و برقی‌ ها


مسیریابی اختصاصی گوگل برای هیبریدها و برقی‌ ها

طبق گزارش‌ها، کاربران می‌توانند پیشرانه‌های بنزینی، دیزلی، الکتریکی و هیبریدی را انتخاب کنند. سپس این انتخاب برای «تنظیم» مسیرها استفاده می‌شود تا در مصرف سوخت یا انرژی شما بیشترین صرفه‌ جویی انجام شود

به گزارش «اخبار خودرو» ، نرم‌افزار نقشه و مسیریاب گوگل «Google Maps» سیستم ناوبریش را برای همیشه تغییر داده است، اما صنعت خودروسازی در حال استقبال از برقی سازی است و این روند نیاز به تغییراتی در برنامه‌ریزی مسیر عبوری این خودروها دارد.

خوشبختانه، غول اینترنتی با گذشت زمان در حال تغییر است، چراکه به گزارش وبلاگ 9to5Google آخرین به‌روزرسانی بتا شامل ملاحظات پیشرانه‌ای در برنامه‌ریزی مسیر رسیدن به مقصد است.

جزئیات و اطلاعات در حال حاضر محدود است، اما طبق گزارش‌ها، کاربران می‌توانند پیشرانه‌های بنزینی، دیزلی، الکتریکی و هیبریدی را انتخاب کنند. سپس این انتخاب برای «تنظیم» مسیرها استفاده می‌شود تا «در مصرف سوخت یا انرژی شما بیشترین صرفه‌جویی انجام شود».

هنوز مشخص نیست که گوگل چگونه این کار را انجام خواهد داد، اما هیبریدی‌ها معمولاً در سرعت‌های پایین‌تر کارآمدتر هستند، بنابراین ممکن است این به‌روزرسانی مالکان هیبریدی را هدایت کند تا از بزرگراه‌ها اجتناب کنند و جایگزین‌های کم‌مصرف‌تری را انتخاب کنند. این روند احتمالاً با خودروهای بنزینی که معمولاً در بزرگراه‌ها مصرف سوخت بسیار کمتری دارند، در تضاد باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس رامسین کبریتی، بازیگر سریال ستایش ! / از تغییر جنسیت تا چهره مردانه !