این دزدان از دختران سراوانی فیلم سیاه تهیه می کردند / قرار عاشقانه با نیت شوم


این دزدان از دختران سراوانی فیلم سیاه تهیه می کردند / قرار عاشقانه با نیت شوم

حوادث رکنا: دادستان سراوان از شناسایی و دستگیری اعضای باند متجاوزان به عنف در این شهرستان خبر داد و گفت: شاکیان این افراد می‌توانند به پلیس مراجعه کنند.

به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی دادستانی، علیرضا بیگلری‌زاده از شناسایی و دستگیری اعضای باند متجاوزان به عنف در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: عده‌ای از دختران و زنان جوان شهرستان سراوان به دادستانی مراجعه و اعلام کردند هنگامی که با دوست اجتماعی خود در جاده‌ای خارج از شهر دیدار داشته‌اند، طعمه گروهی متجاوز به عنف شده و مورد تهدید و اخاذی قرار گرفته‌اند که بلافاصله دستورات لازم برای پیگیری این پرونده صادر شد.

شکایت دختران از باند متجاوز

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سراوان افزود: این دختران جوان در شکایت‌های خود عنوان کرده بودند افراد متجاوز از این اقدام فیلم‌برداری کرده و با تهدید به انتشار فیلم و عکس‌ها در فضای مجازی از آنها قصد تکرار خواسته شوم خود را داشته و با دریافت مبالغی اقدام به اخاذی کرده‌اند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با دستورات به موقع و اقدامات اطلاعاتی پلیس آگاهی شهرستان سراوان اعضای این گروه منسجم در تاریخ 27 تیرماه دستگیر شده و در بازجویی بدوی به اعمال ارتکابی خود اقرار کردند و مشخص شد این اولین اقدام این گروه متجاوز به عنف نبوده است.

بیگلری‌زاده با اشاره به اینکه تاکنون تعدادی از شکات مراجعه داشتند و شناسایی سایر شکات هم در دستور کار است و پرونده در دست تحقیقات تکمیلی قرار دارد، گفت: به خانواده‌ها توصیه می‌شود روی جوانان خود نظارت داشته تا گرفتار این قبیل مشکلات نشوند.

خانه اخبار حوادث پرونده کدخبر: 805676 ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ ۱۳:۵۱:۴۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403