برگزاری جلسه آموزشی با دستگاه‌های اجرایی برای ثبت اطلاعات پروژه‌های عمرانی در سامانه منتاک


برگزاری جلسه آموزشی با دستگاه‌های اجرایی برای ثبت اطلاعات پروژه‌های عمرانی در سامانه منتاک

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف درج اطلاعات مربوط به پروژه‌های عمرانی جلسه آموزشی با دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، «عیسی شهامت» در نشست آموزشی با دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه مدیریت و نظارت بر توسعه استان‌های کشور معروف به( منتاک) جهت ثبت، ارزیابی و نظارت بر فعالیت‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی کشور توسط معاونت عمرانی وزارت کشور از سال ۹۸ شروع به فعالیت کرد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هدف از راه‌اندازی سامانه، درج تمام اطلاعات مربوط به پروژه‌های عمرانی کشور اعم از هدف پروژه، اعتبار، پیشرفت فیزیکی، پیشرفت ریالی، سیستم نظارت کیفی پروژه و چالش‌های پروژه است.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند تمام اطلاعات را در سامانه درج و کاربر اصلی استان که دفتر فنی استانداری است در صورت صحت اطلاعات آنها را تایید و در سامانه نهایی کند.

شهامت عنوان کرد: خروجی این سامانه جهت گزارش‌گیری، تجزیه و تحلیل و نظارت دقیق بر پروژه‌ها استفاده می‌شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد کاهش هزینه‌های مکاتبه، رصد پروژه‌ها و کنترل جدول زمانبندی اجرای پروژه‌ها و احصاء مشکلات و حل آنها را از مزایای راه‌اندازی این سامانه دانست و خاطرنشان کرد: تخصیص و توزیع بودجه بر اساس عملکرد واقعی دستگاه‌ها و سیستم تشویق و تنبیه ادارات بر اساس داده‌های واقعی از دیگر مزایای این سامانه است.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا