آغاز دور جدید اردوهای تفنگ و تپانچه تیراندازی/ 50 تیرانداز دعوت شدند


آغاز دور جدید اردوهای تفنگ و تپانچه تیراندازی/ 50 تیرانداز دعوت شدند

دور جدید اردوی تمرینی تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه با حضور 50 ورزشکار در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، با اعلام سازمان تیم‌های ملی این اردوها در ماده تپانچه بزرگسالان از روز سه‌شنبه 28 تیر آغاز شده و تا چهارشنبه 12 مرداد ادامه خواهد داشت و در ماده تفنگ بزرگسالان نیز ورزشکاران باید از روز یکشنبه 2 مرداد الی 31 مرداد در محل تمرینات خود حاضر باشند.

همچنین اردوی تپانچه در رده سنی جوانان از شنبه 1 مرداد الی 7 مرداد و در بخش نوجوانان شنبه 8 الی 14 مرداد با حضور 10 ورزشکار در هر بخش پیگیری خواهد شد.

ورزشکاران دعوت شده به اردوی جوانان و نوجوانان تفنگ نیز باید از روز یکشنبه 2 الی 30 مرداد در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران تمرینات خود را آغاز کنند.

اسامی ورزشکاران دعوت شده به شرح ذیل اعلام می‌شود:

تپانچه بزرگسالان:

جواد فروغی از ایلام، سجاد پورحسینی از گیلان، محمدرسول عفتی از کرمانشاه، وحید گل‌خندان از فارس، امیر جوهری‌خو از تهران، گلنوش سبقت‌الهی از اصفهان، هانیه رستمیان از مازندران، زینب طوماری از گیلان، فاطمه قدرت‌آبادی از سمنان و مینا قربانی از همدان.

تفنگ بزرگسالان:

امیرمحمد نکونام و مهیار صداقت از تهران، پوریا نوروزیان از ایلام، علی رضایی و فاطمه امینی‌پژوه از اصفهان، فاطمه کرم‌زاده از خوزستان، نجمه خدمتی از خراسان جنوبی، آرمینا صادقیان از ایلام، الهه احمدی از تهران و نسا پاریاب از استان البرز.

تپانچه جوانان:

شایان تمدن از اصفهان، مانی خزائلی از فارس، امیرحسین تنگستانی از بوشهر، رضا جلیل‌زاده اصل از آذربایجان غربی، محمدحسین کیا از گلستان، مهدیسا برزگر از مازندران، آیلین قلی‌زاده از سیستان و بلوچستان، ماهک دانش‌پژوه از تهران، عسل‌سادات سجادیه و فاطمه شکاری از اصفهان.

تپانچه نوجوانان:

محمدرضا احمدی از بوشهر، کارن کی‌کاوس از سیستان و بلوچستان، پرهام برخورداری از قزوین، محمدمهدی چوبین از قم، پارسا فرجی از تهران، روژان شاه‌حسینی از گلستان، پریماه‌ امیری از کرمان، عسل مومنی از اصفهان، مبینا پروس از آذربایجان شرقی و روشا رحمتی از تهران.

تفنگ جوانان و نوجوانان:

فاطمه کبیری و یلدا سلیمانی از تهران، ساینا تیموری و ثمین غلامی از آذربایجان غربی، نیلوفر محسنی‌پور از خوزستان، نرگس قنبری از قزوین، علیرضا دانشور از قم، محمدامین رهسپار از خوزستان، امیرمهدی صمدزاده از آذربایجان غربی و سهیل سلیمانی از تهران.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن