جلسه کمیته انضباطی فدراسیون ووشو برگزار شد/ سهیلا منصوریان غایب بود


جلسه کمیته انضباطی فدراسیون ووشو برگزار شد/ سهیلا منصوریان غایب بود

جلسه کمیته انضباطی فدراسیون ووشو با حضور خاطیان درگیری انتخابی تیم ملی دختران امروز ‌چهارشنبه ۲۹ تیر ماه برگزار و رای نهایی روز شنبه صادر خواهد...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو جوانان دختران، از صبح روز جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ به میزبانی آکادمی ملی ووشو در مجموعه آزادی برگزار شد که به دلیل نتایج حاصل شده در جریان مبارزات بخش ساندا، درگیری شدیدی میان یک مرد و مربیان تیم ملی دختران به وجود آمد.

موضوع از این قرار بوده که گویا پدر یکی از دختران(خواهران ده پهلوان) که فرزندش برابر شاگرد سهیلا منصوریان شکست خورده، به یکباره وارد سالن بیرون آکادمی ووشو که ورزشکاران در آن به گرم کردن مشغول بوده‌اند، می‌شود و پس از جر و بحث با حریف دختر خود (شاگرد سهیلا منصوریان) درگیری در سالن بالا می‌گیرد.

پس از زد و خورد و‌حواشی که به وجود آمد، رئیس فدراسیون ووشو، از برگزاری جلسه کمیته انضباطی در روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه را با حضور شهربانو منصوریان، صدیقه دریایی، احسان پهلوان(پدر خواهران پهلوان)کوثر علیزاده شاگرد صدیقه دریایی خبر داد. این جلسه طبق اعلام رئیس فدراسیون ووشو امروز برگزار شد.

طبق صحبت های علیرضا بهرمن دبیر فدراسیون طرفین حاضر در جلسه صحبت های خود را مطرح کردند و قرار است روز شنبه رای نهایی صادر شود.

در این جلسه کوهیار سالار رئیس کمیته انضباطی و اسکندری معاون کمیته، نریمان توکل عوض کمیته، نایب رئیس بانوان و حراست فدراسیون حضور داشتند.

در جلسه امروز سهیلا منصوریان که در درگیری روز جمعه حضور داشت، امروز در جلسه بخاطر مشغله کاری حضور پیدا نکرد و نماینده خود را به جلسه فرستاده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی