فرزندان ما در مکتب غدیر و اهل‌بیت (ع) تربیت می‌شوند/سرباز واقعی امام زمان (عج) باشیم


فرزندان ما در مکتب غدیر و اهل‌بیت (ع) تربیت می‌شوند/سرباز واقعی امام زمان (عج) باشیم

حجت‌الاسلام والمسلمین خداداده، در جریان برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در محل مسجد امام حسن عسکری (ع) شهر مقدس قم گفت: فرزندان ما در مکتب غدیر و اهل‌بیت(ع) تربیت می‌شوند؛ وظیفه امروز ما تلاش برای این است که سرباز واقعی امام زمان(عج) شویم.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قم؛ حجت الاسلام والمسلمین «کمال الدین خداداده» عصر یکشنبه 26 تیرماه در جریان برگزاری جشن بزرگ عید غدیر ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قم که در محل مسجد امام حسن عسکری (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت این ایام گفت: باید تلاش کنیم شیعیان خوبی برای امام علی(ع) و اهل بیت عصمت و طهارت باشیم، ما باید تلاش کنیم تا سربازان واقعی برای حضرت حجت(عج) باشیم.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه فرزندان ما در مکتب غدیر و اهل بیت(ع) رشد کرده و تربیت می شوند، افزود: تلاش های کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای گرامیداشت این ایام مبارک قابل تقدیر است.

گفتنی است شرکت کنندگان در بخش پایانی این جشن، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله صافی به عنوان یکی از پرچمداران غدیر، با همراهی حاج شیخ حسن صافی فرزند آن مرحوم، در قالب کاروان شادی از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) حرکت کردند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی