نهنگ ها عاشق این ارز دیجیتال شدند


نهنگ ها عاشق این ارز دیجیتال شدند

از آنجایی که حجم معاملات بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته در حال افزایش بوده و بیت کوین نیز توانست به قیمت ۲۲۵۰۰ دلار برسد، داده ها نشان می دهد که نهنگ ها در زنجیره BNB در حال جمع آوری میم کوین ها هستند.

به گزارش بنکر (Bankerداده‌ های اخیر از پلتفرم ردیابی نهنگ ها، WhaleStats، نشان می‌دهد که دوج کوین به عنوان یکی از بهترین توکن‌ های خریداری شده در بین ۱۰۰ نهنگ برتر BSC در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

دیگر رمزارزهای موجود در این فهرست عبارتند از کوین بومی بلاکچین الروند، EGLD، و دیگر رمزارزها با محبوبیت کمتر مانند GHC، MOVEZ، SCLP و RACA. توکن GHC با خرید بیش از ۵۲۵ میلیارد واحد در جایگاه برتر قرار دارد، در حالی که دوج کوین در رتبه هشتم قرار دارد.

WhaleStats همچنین سایر داده‌ های سرمایه‌ گذاران بزرگ را ردیابی می‌ کند، از جمله بیشترین حجم معاملات، بیشترین فروش، قراردادهای هوشمند پرکاربرد و غیره. انتظار می‌رود، بایننس کوین (BNB) در همه این دسته‌ ها به جز دسته بیشترین خرید، که به GHC می رسد، پیشتاز باشد.

نهنگ های موجود در شبکه BSC در مقایسه با نهنگ های شبکه اتریوم، رشد کمتری دارند. در حالی که میانگین ده توکن برتر خریداری شده توسط نهنگ ها در شبکه BSC به سختی به ۲۵۰۰۰ دلار رسید، اما در همان زمان نهنگ های اتریوم نزدیک به ۱ میلیارد دلار سرمایه گذاری کردند.

در ۲۴ ساعت گذشته، نهنگ های اتریوم به طور میانگین ۴۵۹,۲۸۵ دلار اتریوم معامله کردند و ۲۰۰,۰۰۰ واحد Cronos (CRO)، رمزارز اصلی صرافی crypto.com را فروختند. با توجه به حجم بالای ورود و خروج رمزارزها، ارزش بازار جهانی از مرز ۱ تریلیون دلار فراتر رفته است.

هلاکویی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل