جنجال ایلان ماسک در بازار رمزارزها! / 75درصد بیت کوین های خود را فروختیم!


جنجال ایلان ماسک در بازار رمزارزها! / 75درصد بیت کوین های خود را فروختیم!

رکنا اقتصادی: ایلان ماسک و تسلا با اعلام اینکه ۷۵ درصد از بیت‌کوین‌های موجود در ترازنامه خود را فروخته‌اند، در رسانه‌های رمز‌ارز جنجال خبری ایجاد کردند.

به گزارش رکنا، ایلان ماسک قول می‌دهد تسلا در آینده بیت‌کوین را بازخرید کند. همچنین این میلیاردر جنجالی ادعا می کند که تسلا هنوز دوج کوین ( Dogecoin ) های خود را نفروخته است.

ایلان ماسک و تسلا با اعلام اینکه ۷۵ درصد از بیت‌کوین‌های موجود در ترازنامه خود را فروخته‌اند، در رسانه‌های رمز‌ارز جنجال خبری ایجاد کردند.

این کمپانی در بیانیه مطبوعاتی خود در ۲۰ ژوئیه اعلام کرد: ما تقریبا ۷۵ درصد از خریدهای بیت کوین خود را به ارز فیات تبدیل کرده‌ایم.

این میلیاردر که به عنوان مبشر ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود، با این اعلام خود در ابتدا باعث کاهش قیمت بیت‌کوین شد، اما در ادامه ماسک به تحلیلگران گفت: «لازم به ذکر است، دلیلی که ما تعدادی از دارایی‌های فعلی «بیت‌کوین» خود را فروختیم این بود که مطمئن نبودیم که قرنطینه‌های کووید در چین چه زمانی کاهش می‌یابد. «بنابراین برای ما مهم بود که با توجه به عدم قطعیت موجود در قرنطینه کووید در چین، نقدینگی خود را به حداکثر برسانیم.»

دوج کوین های خود را نفروخته ایم

او سپس قول داد که ما مطمئناً آماده افزایش دارایی‌های رمزارزی خود در آینده هستیم. وی همچنین پیامی دلگرم کننده برای طرفداران Dogecoin داشت.

جنجال ایلان ماسک در بازار رمزارزها! / 75درصد بیت کوین های خود را فروختیم!

این سرمایه دار فناوری گفت: ما هیچ یک از دوج کوین های خود را نفروخته ایم.

ماسک در ۱۹ ژوئن به ۹۹ میلیون دنبال کننده خود در توییتر نوشته بود: «من به حمایت از Dogecoin ادامه خواهم داد. یکی از کاربران توییتر نیز اظهار داشت: «پس به خرید آن ادامه دهید. ماسک نیز پاسخ داد: من که هستم.»

البته لازم به ذکر است که این رمزارز در ابتدا یک شوخی بوده و اصلا پشتوانه قابل اعتمادی برای سرمایه‌گذاران ندارد. باید دید در آینده این میلیاردر پرحاشیه به وعده‌های خود عمل خواهد کرد یا خیر.

منبع:تجارت نیوز

خانه اخبار اقتصادی کدخبر: 805937 ۱۴۰۱/۰۴/۳۰ ۱۱:۰۰:۰۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!