پیمانکار معدن در مشگین‌شهر اردبیل به قتل رسید


پیمانکار معدن در مشگین‌شهر اردبیل به قتل رسید

دادستانی: در پی اختلاف ملکی که در روستای داش‌کسن مشگین‌شهر، بخش لاهرود از توابع شهرستان مشگین‌شهر با مقتول این حادثه به وجود آمده بود معدنکاری در این شهرستان به قتل رسیده که در این ارتباط ۴ نفر مظنون هستند و نتیجه نهایی بعد از بررسی‌های پزشکی...

دادستان شهرستان مشگین‌شهر اردبیل گفت: متاسفانه در پی اختلاف ملکی که در روستای داش‌کسن، بخش لاهرود از توابع شهرستان مشگین‌شهر با مقتول این حادثه به وجود آمده بود معدنکار به قتل رسیده که در این ارتباط احتمالا ۴ نفر مظنون هستند.

علی رضایی اظهار داشت: متاسفانه در پی اختلاف ملکی که در روستای داش‌کسن مشگین‌شهر، بخش لاهرود از توابع شهرستان مشگین‌شهر با مقتول این حادثه به وجود آمده بود معدنکاری در این شهرستان به قتل رسیده که در این ارتباط 4 نفر مظنون هستند و نتیجه نهایی بعد از بررسی‌های پزشکی قانونی اعلام می‌شود.

وی ضمن بازگویی دلایل و نحوه قتل پیمانکار معدن تصریح کرد: در حال حاضر چهار نفر مظنون شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شده‌اند که طبق بررسی‌های اولیه ظاهرا در این قضیه بعد از قتل اقدام به آتش زدن مقتول کرده‌اند.

دادستان شهرستان مشگین‌شهر ادامه داد: تامین امنیت و آرامش مردم اولویت مهم و خط قرمز دستگاه قضایی است و در این زمینه با مخلان نظم و امنیت عمومی و نیز متخلفانی که قانون را زیر پا می‌گذارند قویا و به شدت برخورد قانونی خواهیم داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق