عادی‌سازی روابط با اسرائیل نابودی این رژیم را تسریع می‌کند


 عادی‌سازی روابط با اسرائیل نابودی این رژیم را تسریع می‌کند

«عبدالوهاب حسین» انقلابی بحرین و مؤسس گروه «تیار الوفاء الإسلامی»، پیامی از زندان «جو» این کشور پیامی علیه رژیم موقت صهیونیستی صادر کرد.

«عبدالوهاب حسین» انقلابی بحرین و مؤسس گروه «تیار الوفاء الإسلامی»، پیامی از زندان «جو» این کشور پیامی علیه رژیم صهیونیستی صادر کرد.

گروه الوفاء الاسلامی در کانال تلگرامی خود، ضمن اعلام این خبر، به نقل از حسین گزارش داد، سرزمین بحرین، یک سرزمین اسلامی و مبارک است و هر ذره‌ای از خاک آن، سرود «سلام یا مهدی» ( سلام فرمانده ) و لبیک یا حسین را فریاد می‌زند.

وی با بیان اینکه در بحرین، هیج جایی برای صهیونیستها وجود ندارد، تصریح کرد، عادی‌سازی برخی از رژیمهای عربی و اسلامی با رژیم غاصب صهیونیستی، هیچ امنیت، صلح، ثبات و مقبولیتی برای این رژیمها نزد ملتهای عربی و اسلامی به وجود نخواهد آورد.

 عادی‌سازی روابط با اسرائیل نابودی این رژیم را تسریع می‌کند

این انقلابی بحرینی که از وی تحت عنوان «آغازگر انقلاب» یاد می‌شود، خاطر نشان کرد، رژیم صهیونیستی پیش از این، از سوی رژیمهای سازشکار در امنیت و اطمینان قرار داشت، ولی عادی‌سازی، باعث شد که ملتها، وارد عرصه درگیری مستقیم با رژیم شوند.

حسین با تأکید بر اینکه این درگیری، نابودی این رژیم و رژیمهایی را نزدیک می‌کند که سرنوشت خود را به این رژیم گره زده‌اند، عنوان کرد، باید تصاویر مردمی از سرود سلام فرمانده به اندازه‌ای پخش شود که مسئولان آل خلیفه نتوانند از آن جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه این تصاویر، فریاد مردمی علیه اقدامات آل خلیفه خواهد بود، گفت که این تصاویر باید تحت عناوین «نه به عادیسازی»، لبیک یا حسین، سلام یا مهدی، آری به آزادی اعتقاد و حق برگزاری مراسم باشد.

در همین ارتباط، جمعیت عمل اسلامی بحرین چندی پیش اعلام کرد، مقامات آل‌خلیفه مانع از برگزاری سرود سلام یا مهدی نسخه بحرینی سرود سلام فرمانده در «الدراز» شده‌اند و متولیان مسجد امام صادق «علیه السلام» را تهدید کرده‌اند در صورت باز کردن این مسجد برای اجرای سرود، زندانی خواهند شد.

پیش‌تر خواندن این سرود در «الدیر» و «ستره» بحرین نیز ممنوع شده بود. جمعیت عمل اسلامی بحرین در ادامه در توییتر اعلام کرد، پس از ممنوعیت برگزاری سرود مذکور در مسجد امام صادق توسط آل خلیفه در ادامه جنگ فرقه‌ای و ظالمانه علیه شیعیان، بحرینی‌ها یک روز قبل از عید مبارک غدیر، این سرود را در منازل خود سر دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام