نسخه فیس‌لیفت سیتروئن C5 ایرکراس برای مشتریان چینی


نسخه فیس‌لیفت سیتروئن C5 ایرکراس برای مشتریان چینی

سیتروئن در ژانویه گذشته از نسخه فیس‌لیفت سیتروئن C5 ایرکراس برای مشتریان اروپایی رونمایی کرد و اکنون این نسخه با نام Tianyi Beyond به دست مشتریان...

سیتروئن در ژانویه گذشته از نسخه فیس‌لیفت سیتروئن C5 ایرکراس برای مشتریان اروپایی رونمایی کرد و اکنون این نسخه با نام Tianyi Beyond به دست مشتریان چینی می‌رسد. این خودرو در چین براساس سرمایه گذاری مشترک استلانتیس و دانگ فنگ تولید خواهد شد.

از نظر ظاهری، Tianyi Beyond دقیقا مشابه سیتروئن C5 ایرکراس اروپایی است. چراغ‌ها و جلوپنجره این خودرو در نسخه فیس‌لیفت تغییر کرده‌اند و قاب دور پنجره‌ها کرومی شده است.

از جمله امکانات سیتروئن C5 ایرکراس فیس‌لیفت می‌توان به این موارد اشاره کرد: صفحه نمایش 12.3 اینچی سیستم سرگرمی و صفحه نمایش 10 اینچی نشانگرها، درگاه شارژ بی‌سیم، سانروف پانوراما، سیستم ناوبری با واقعیت افزوده و روکش چرم آلکانترا برای صندلی‌ها. سیستم تعلیق سیتروئن Progressive Hydraulic Cushions نیز در این خودرو همچنان وجود دارد. تمامی این امکانات بین نسخه چینی و اروپایی مشترک هستند.

نسخه فیس‌لیفت سیتروئن C5 ایرکراس برای مشتریان چینی سیتروئن C5 ایرکراس

تفاوت بزرگ بین نسخه چینی و اروپایی سیتروئن C5 ایرکراس فیس‌لیفت در پیشرانه آ‌ن‌ها نهفته است. از آن‌جایی که قوانین سختگیرانه محیط زیستی اروپا در چین وجود ندارد، این خودرو با پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژر 360THP به دست مشتریان چینی می‌رسد. این پیشرانه حداکثر 173 اسب‌بخار قدرت و 250 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. همچنین مشتریان چینی امکان سفارش این خودرو با موتور قدرتمند‌تر 1.8 لیتری توربوشارژر 400THP را نیز دارند. این پیشرانه 208 اسب‌بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. هر دو پیشرانه به همراه گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو عرضه می‌شوند.

نسخه پلاگین هیبریدی از سیتروئن C5 ایرکراس فیس‌لیفت نیز در چین عرضه می‌شود. این نسخه 296 اسب‌بخار قدرت و 520 نیوتن‌متر گشتاور تحویل راننده می‌دهد و به علت نصب موتور برقی روی محور عقب، تمام چرخ محرک است. قیمت سیتروئن C5 ایرکراس فیس‌لیفت در چین بین 157,700 یوان (23,393 دلار) تا 231,700 یوان (34,372 دلار) متغیر است.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد