عکس نوستالژی بازیگران در دهه شصت!


عکس نوستالژی بازیگران در دهه شصت!

پوریا پورسرخ (زادهٔ ۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. پوریا پورسرخ در تهران متولد شد و فرزند اول خانواده است . او دو خواهر و یک برادر کوچک‌ تر از خود دارد . مادرش معلم زبان انگلیسی است و پدرش...

پوریا پورسرخ (زادهٔ ۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.

عکس نوستالژی بازیگران در دهه شصت!

پوریا پورسرخ در تهران متولد شد و فرزند اول خانواده است . او دو خواهر و یک برادر کوچک‌ تر از خود دارد . مادرش معلم زبان انگلیسی است و پدرش بازنشسته شرکت نفت می‌ باشد . پورسرخ با بازی در سریال تلویزیونی فرار بزرگ وارد حرفه بازیگری شد.

عکس نوستالژی بازیگران در دهه شصت!

سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی (زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۵۲) بازیگر، فیلم‌ساز و مجری ایرانی است. حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد.

عکس نوستالژی بازیگران در دهه شصت!

حامد بهداد (زادهٔ ۲۶ آبان ۱۳۵۲) بازیگر ایرانی است. نخستین‌بار با فیلم آخر بازی به سینمای ایران معرفی شد و برای همین فیلم کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد. او در فیلم‌هایی چون: بوتیک، کافه ستاره، روز سوم، کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره، جرم، سعادت‌آباد، آرایش غلیظ، خانه دختر، نیمه‌شب اتفاق افتاد، سد معبر، قصر شیرین حضور داشته و برای بازی در فیلم جرم به کارگردانی مسعود کیمیایی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد را از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرده‌است.

عکس نوستالژی بازیگران در دهه شصت!

بهرام رادان (زادهٔ ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸) بازیگر و تهیه‌کنندهٔ ایرانی است. او فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم شور عشق (۱۳۷۹) آغاز کرد و برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های شمعی در باد (۱۳۸۲) و سنتوری (۱۳۸۵) موفق به کسب دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنوارۀ فیلم فجر شده‌است. او برای تهیه‌کنندگی علفزار (۱۴۰۰) نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنوارۀ فیلم فجر شده‌است.

عکس نوستالژی بازیگران در دهه شصت!

امین حیایی (زادهٔ ۱۹ خرداد ۱۳۴۹) بازیگر اهل ایران است. حیایی فعالیت خود را در سال ۱۳۷۰ با حضور در فیلم دو همسفر آغاز و تاکنون در آثار گوناگون، فیلم، سریال و تئاتر حضور داشته‌است. او برای دو فیلم شب (۱۳۸۶) و برف آخر (۱۴۰۰) سیمرغ بلورین بهترین بازیگر از جشنواره فیلم فجر را کسب کرده‌است. حیایی همچنین در سال ۱۳۹۶ برای بازی در فیلم شعله‌ور نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد و در نهایت دیپلم افتخار نقش اول مرد را کسب کرد.

عکس نوستالژی بازیگران در دهه شصت!

حمید گودرزی (زاده ۲ آذر ۱۳۵۶ در بروجرد) بازیگر و مجری ایرانی است.او فارغ‌التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است. وی فعالیت هنری را با بازی در نمایش «کشتی اسپرانزا» به کارگردانی محمد رحمانیان آغاز کرد. نخستین تجربه سینمایی او، بازی کوتاهی در فیلم «سهراب» به کارگردانی سعید سهیلی می‌باشد.

عکس نوستالژی بازیگران در دهه شصت!

محمدرضا گلزار (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۵۶) بازیگر و خوانندهٔ ایرانی است. او در سال ۱۳۸۵ دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در بین بازیگران بود و یکی از گران‌ترین بازیگران ایران است. گلزار در چند فیلم پرفروش ایرانی از جمله سلام بمبئی (۱۳۹۴)، آینه بغل (۱۳۹۶)، رحمان ۱۴۰۰ (۱۳۹۷) و ما همه با هم هستیم (۱۳۹۸) حضور داشته‌است. او غیر از فعالیت سینمایی در چند پروژهٔ تلویزیونی از جمله عاشقانه (۱۳۹۵–۱۳۹۶) ساخت ایران ۲ (۱۳۹۷) و گیسو (۱۳۹۹–۱۴۰۰) ایفای نقش کرده‌است.

عکس نوستالژی بازیگران در دهه شصت!

پارسا پیروزفر (زادهٔ ۲۲ شهریور ۱۳۵۱) بازیگر، کارگردان تئاتر و نمایش‌نامه‌نویس ایرانی است. او فعالیتش را در اوایل دههٔ ۱۳۷۰ با حضور در فیلم‌هایی مانند شیدا (۱۳۷۷) و اعتراض (۱۳۷۸) آغاز کرد. او در سال ۱۳۸۲ نقش سربازی را در اشک سرما ایفا کرد و برای بازی در نقش یک معتاد در مهمان مامان نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس