فرزندخواندگی 62 شهید بهزیستی 34 سال پس از شهادت


فرزندخواندگی 62 شهید بهزیستی 34 سال پس از شهادت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در مراسم یادواره شهدای بهزیستی که با حضور مادران شهدای گمنام در سالن فرهنگ سرای بهمن تهران برگزار شد، به صورت نمادین ۶۲ شهید بهزیستی توسط مادران شهدای گمنام به فرزند خواندگی پذیرفته شدند.مادر شهیدان خالقی‌پور...

فرزندخواندگی 62 شهید بهزیستی 34 سال پس از شهادتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در مراسم یادواره شهدای بهزیستی که با حضور مادران شهدای گمنام در سالن فرهنگ سرای بهمن تهران برگزار شد، به صورت نمادین ۶۲ شهید بهزیستی توسط مادران شهدای گمنام به فرزند خواندگی پذیرفته شدند.
مادر شهیدان خالقی‌پور پس از به سرپرستی گرفتن یک شهید بهزیستی گفت: ۳۷ سال از شهادت فرزند اولم و ۳۴ سال از شهادت ۲ فرزند دیگرم میگذرد، که شب عید قربان در عملیات مرساد به شهادت رسیدند، فرزندانم را با دستان خودم دفن کردم و میدانم روزی دوباره آن‌ها را خواهم دید، امروز میخواهم یک شهید دیگر را به فرزندی بپذیرم و مانند ۳ شهیدم برای آن مادری کنم.
همچنین در این یادبود مشترک که با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان بهزیستی برگزار شد، مدیرکل بنیاد شهید استان تهران گفت: امروز خانواده‌های معظم شهدا از ۱۲ منطقه تهران را دعوت کردیم تا مادران شهدا جایگزین مادران شهدای بهزیستی باشند و مادری کنند برای ۶۲ شهید بهزیستی که غریب‌ترین شهدای جنگ بودند.
اصحاب کریمی افزود: این شهدای والامقام از دوران کودکی در بهزیستی بودند و در زمان جنگ احساس تکلیف کردند و به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند، از زمانی که وارد بهزیستی شدم با توجه به شناختی که از بهزیستی داشتم، پس از تحقیق ۶۲ شهید در کشور و ۳۸ شهید در تهران را شناسایی کردیم.
وی ابراز امیدواری کرد با کمک مردم در شناسایی سایر شهدای بهزیستی شاهد چاپ یک کتاب برای شهدای بهزیستی باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن