سرقت با آجر از جواهرفروشی! + فیلم


سرقت با آجر از جواهرفروشی! + فیلم

سارقی که با آجر قصد سرقت از یک جواهرفروشی را داشت ناکام ماند.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است تلاش نافرجام یک سارق طلا در سرقت از یک جواهرفروشی در آمریکا را به تصویر می‌کشد. در این حادثه پس از آنکه سارق موفق به شکستن ویترین جواهرات با آجر نشد، دست خالی جواهرفروشی را ترک کرد. بنا به گزارش CBS NEWS این اتفاق در یک جواهرفروشی در کِی جولِرز واقع در منومونی فالز در ایالت ویسکانسین آمریکا رخ داد.

در ویدئویی که CBS NEWS در اینستاگرام منتشر کرده است مشاهده می‌شود این مرد پس از ورود به جواهرفروشی، یک تکه آجر را از جیب خود بیرون آورده و آن را روی شیشه ویترین می‌کوبد، اما در شکستن ویترین ناکام می‌ماند. این ویدئو نشان می‌دهد این سارق چند بار دیگر با آجر به ویترین ضربه می‌زند، اما موفق به شکستن آن نمی‌شود.

بیشتر بخوانید

تشکر راننده زنده مانده از یک تصادف از ایلان ماسک

در این ویدئو یک زن که از نزدیک شاهد این صحنه است در حالی که چوبی در دست دارد به سارق نزدیک شده و وی را تعقیب می‌کند. سارق که از ناکامی خود در سرقت از جواهرفروشی مطمئن شده است بلافاصله آنجا را ترک می‌کند.

پلیس محلی آمریکا برای شناسایی سارق این ویدئو را منتشر کرد. پلیس آمریکا هنوز موفق به شناسایی این سارق نشده است و جست و جو‌ها برای شناسایی و دستگیری وی ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روزای بچگی