بدرقه نوجوانان فرنگی کار به مسابقات جهانی توسط رئیس فدراسیون/ دبیر: هر کدامتان یک سردار برای کشور هستید


بدرقه نوجوانان فرنگی کار به مسابقات جهانی توسط رئیس فدراسیون/ دبیر: هر کدامتان یک سردار برای کشور هستید

رئیس فدراسیون کشتی در مراسم بدرقه تیم کشتی فرنگی نوجوانان به مسابقات قهرمانی جهان گفت: شما هر کدامتان یک سردار برای کشور هستید و در مسابقات جهانی برای بالا بردن پرچم ایران باید بجنگید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، تیم کشتی فرنگی نوجوانان در حالی امشب برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان عازم ایتالیا می شود که اعضای این تیم پیش از سفر به رم، ظهر امروز با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون دیدار کردند.

در این دیدار دبیر با اشاره به اینکه شما در رقابت‌های جهانی هر کدام یک سردار برای ایران هستید، گفت: مدال نوجوانان شما می تواند پایه مدال المپیک تان باشد. من از باخت شما ناراحت نمی شوم اما اگر کسی بخواهد کم کاری کند، ناراحت می شوم. پرچم الان دست شما هست و شما هر کدامتان یک سردار برای کشور هستید که باید برای ایران بجنگید و بهترین نتیجه را بگیرید.

رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: نتیجه برای من در رده نوجوانان و نونهالان مهم نیست و مهم رعایت نظم و انضباط است که باید به آن اهمیت بدهید. همه شما در کنار هم یک تیم هستید و تیم بودن شما مهم است و برای بالا بردن پرچم ایران تلاش کنید.

محسن سوریان سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان هم در این دیدار با تشکر از مدیریت فدراسیون گفت: فدراسیون در این مدت برای تیم نوجوانان کم نگذاشت و امکانات و اردوهایی که می خواستیم را در اختیار ما گذاشت. بابت این حمایت ها از شما و همه عوامل فدراسیون تشکر می کنم و امیدواریم که تیم با کسب بهترین نتیجه، جواب این حمایت ها را بدهد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز