والورده: هدف اول رئال قهرمانی در سوپرکاپ است


والورده: هدف اول رئال قهرمانی در سوپرکاپ است

فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، به قهرمانی این تیم در سوپرکاپ اروپا امیدوار است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فصل گذشته موفق شد با غلبه بر لیورپول در دیدار فینال لیگ قهرمانان، برای چهاردهمین بار این جام را بالای سر ببرد.
آنها حالا باید به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان در دیدار سوپرکاپ اروپا به مصاف آینتراخت فرانکفورت بروند که موفق شد در لیگ اروپا به قهرمانی برسد.
والورده که به همراه سایر هم تیمی‌هایش در اردوی پیش فصل در آمریکا حضور دارد به مارکا گفت:« سوپرکاپ اروپا اولین قهرمانی فصل است و ما در رئال برای کسب جام‌های قهرمانی بازی می‌کنیم. ما باید به بهترین شکل کار کنیم و در بازی‌های تدارکاتی حاضر شویم تا به هدف‌مان برای قهرمانی دست پیدا کنیم.»

والورده: هدف اول رئال قهرمانی در سوپرکاپ است


او درباره شرایط خودش برای فصل آینده اظهار داشت:« تمام تمرکزم روی این است که عملکرد خوبی داشته باشم و بتوانم به بهترین شکل به تیمم کمک کنم. قرار گرفتن در ترکیب رئال مسئولیت بزرگی برای من است اما داشتن چنین مسئولیتی بسیار جذاب و لذتبخش است.»
حضور رئال مادرید در آمریکا با استقبال گسترده رسانه‌ها و هواداران این تیم در این کشور روبرو بوده که از دیدن تیم و بازیکنان محبوب‌شان که فاصله زیادی با آنها دارند بسیار خوشحال و هیجان‌زده هستند.
والورده با اشاره به استقبال گرمی که از آنها شده اضافه کرد:« ما همیشه از این لحظات لذت می‌بریم. به اینجا آمدیم تا کار کنیم و برای فصل آینده آماده شویم اما دیدن هوادارانی که فاصله زیادی از ما دارند همیشه احساس خوبی دارد.»
رئال مادرید در اولین بازی تدارکاتی پیش فصل باید یکشنبه صبح به وقت ایران در لاس وگاس به مصاف بارسلونا برود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس