ده روز دیگرعملیات انتقال زائران حج 1401 پایان می یابد


ده روز دیگرعملیات انتقال زائران حج 1401 پایان می یابد

مسئول حمل و نقل عملیات حج تمتع ۱۴۰۱ با بیان اینکه عملیات انتقال حجاج به کشورمان سرعت گرفته است، اظهار داشت: عملیات بازگشت زائران از دو فرودگاه جده و مدینه به ترتیب روزهای ۶ و ۷ مرداد ماه پایان خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، کامران اکبری درگفتگو با پایگاه اطلاع رسانی حج با اعلام این مطلب افزود: درحال حاضر روزانه بین 5 تا 7 پرواز از فرودگاه مدینه و 5 تا 6 پرواز از فرودگاه جده و مجموعا روزانه 12 تا 14 پرواز به مقصد کشورمان انجام می شود و حجاج به میهن اسلامی باز می گردند.
وی با اشاره به اینکه پروازهای فرودگاه جده از 23 تیرماه شروع شده است، افزود: پروازهای زائران به مقصد ایستگاههای کرمان، تبریز، زنجان و بندرعباس به اتمام رسیده است و ایستگاههای بوشهر، شیراز و اردبیل هم در چند روز آینده به اتمام خواهد رسید.
وی با بیان اینکه از23 تیرماه تاکنون در مجموع 48 پرواز از دو فرودگاه مدینه و جده به مقصد کشورمان انجام شده است، گفت: عملیات انتقال زائران ایرانی حج امسال ده روز دیگر پایان می یابد و دراین مدت با همکاری مرکز پزشکی حج و زیارت و هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بیماران بستری در بیمارستان های سعودی و مکه به تدریج و با رعایت مراقبت های پزشکی به ایران انتقال خواهند یافت.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟