آخرین قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال


آخرین قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال

بیت‌کوین بدون تغییر نسبت به هفته‌های قبل به نوسان محدود خود ادامه می‌دهد.

به گزارش بنکر (Bankerبعد گذشت یک ماه از رفت‌وبرگشت‌های رهبر بازار ارز دیجیتال حوالی مرز ۲۰ هزار دلار، قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز شنبه ۲۵ تیر ۲۰ هزار و ۷۰۰ دلار بود و درقیاس با جمعه حدود سه‌دهم درصد افزایش پیدا کرد. طبق پیش‌بینی‌ها، بیت‌کوین تا زمانی که پشت سد محکم ۲۲ هزار دلار معامله شود، خبری از آغاز روند صعودی آن نباشد و با عقب‌نشینی از مرز ۱۹ هزار دلار، احتمال سقوط آزاد دوباره آن وجود دارد. ظرف ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر نوسان محدود بیت‌کوین، شاهد رشد یک درصدی ارزش اترویم بودیم و در این مدت قیمت شیبا، دوج‌کوین و ترون تغییری نداشته است.


قیمت بیت‌کوین؛ ۲۰ هزار و ۷۰۰ دلار

نمودار قیمت بیت‌کوین، بازدهی روزانه این ارز دیجیتال را تقریبا صفر درصد نشان می‌دهد. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز شنبه ۲۵ تیر ۲۰ هزار و ۷۰۰ دلار بود و این رقم رشد محدود ۷۵ دلاری ارزش این ارز دیجیتال طی شبانه‌روز گذشته را نشان می‌داد که باید آن را معادل سه‌دهم درصد درنظر بگیریم. بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته برای چند ساعت بیشتر از ۲۱ هزار دلار خرید و فروش شد و کمترین سطح آن طی این مدت ۲۰ هزار و ۵۴۰ دلار به‌ثبت رسیده است. اگر به هفته قبل برگریدم، بازدهی بیت‌کوین به منفی چهار درصد تقلیل پیدا می‌کند.

چون شنبه هفته قبل قیمت بیت‌کوین ۲۱ هزار و ۵۷۰ دلار بود. حالا قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین، صبح امروز در فاصله ۷۰ درصد با قله تاریخی این ارز دیجیتال یعنی محدوده ۶۸ هزار دلار در آبان پارسال قرار گرفت. همچنین حجم ۳۹۴ میلیارد دلاری بازار بیت‌کوین، تسلط ۴۰ درصدی این ارز دیجیتال به کل بازار جهانی را نشان می‌داد.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۲۲۰ دلار

قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز شنبه ۲۵ تیر هزار و ۲۲۰ دلار بود و درقیاس با دیروز رشد یک درصدی را به‌ثبت رساند. قیمت هر واحد اتریوم دیروز هزار و ۲۰۰ دلار به‌ثبت رسید و در این مدت شاهد رشد ۲۰ دلای ارزش دومین ارز دیجیتال مهم دنیا بودیم. بیشترین قیمت اتریوم در این مدت هزار و ۲۶۵ دلار و کمترین سطح آن هزار و ۱۹۰ دلار به‌ثبت رسیده است. رشد یک درصدی قیمت اتریوم در شبانه‌روز گذشته بازدهی هفتگی این ارز دیجتال را تقریبا به صفر رساند.

شنبه هفته قبل هر واحد اتریوم هزار و ۲۱۵ دلار معامله می‌شد. به‌این ترتیب قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز ۷۵ درصد درقیاس با بیشترین قیمت تاریخی خود کمتر بود. قله‌ای که در آبان پارسال چهار هزار و ۸۵۰ دلار به‌ثبت رسیده است. همچنین تسلط اتریوم به کل بازار ارز دیجیتال چیزی حدود ۱۵ درصد برآور می‌شود و از این حیث بعد بیت‌کوین، دومین ارز مهم دنیا به‌شمار می‌رود.


قیمت انواع ارز دیجیتال

نمودار شیبا اینو بازدهی این ارز دیجیتال طی شبانه‌روز گذشته را صفر نشان می‌دهد و همین وضعیت برای دوج‌کوین و ترون رخ داده است. قیمت شیبا اینو که با تسلط شش دهم درصدی، چهاردهمین ارز دیجیتال مهم دنیا شناخته می‌شود، طی شبانه‌روز گذشته روی رقم ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار باقی مانده است. درقیاس با هفته قبل نیز قیمت شیبا تغییری نداشته است.

قیمت دوج‌کوین با نماد اختصاری DOGE و جایگاه دهم بین انواع ارز دیجیتال دنیا، امروز شنبه ۲۵ تیر درحالی ۰.۰۶۲ دلار بود که دیروز این ارز دیجیتال را با همین رقم معامله می‌کردند. قیمت ترون نیز ۰.۰۶۶ دلار بود و این ارز دیجیتال نیز بدون تغییر نسبت به دیروز خرید و فروش شد. این وسط قیمت کاردانو با نماد اختصاری ADA و رتبه هشتم در بازار، یک درصد افت داشت و از ۰.۴۴۱ دلار به ۰.۴۳۸ دلار تقلیل پیدا کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا