بدون غدیر رسالت پیامبر اسلام(ص) بی خاصیت بود


بدون غدیر رسالت پیامبر اسلام(ص) بی خاصیت بود

آیت الله عبادی گفت: خداوند دین را به وسیله ولیّ خود تکمیل فرموده و به پیامبر اسلام(ص) ابلاغ کرد که علاوه بر اینکه این مسئله تداوم ولایت الله است و دین کامل می شود و دشمنان مأیوس؛ اما منهای آن اصل رسالت بی خاصیت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» صبح امروز (۲۹ تیر) در دیدار با فرمانده و جمعی از کارکنان یگان ویژه نیروی انتظامی استان اظهار کرد: مقام ولایت الله که بندگان خاص الهی حامل آن هستند و به پیامبران بزرگ و سپس جانشینان معصوم آن ها می رسد در جهت هدایت جامعه انسانی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خداوند دین را به وسیله ولیّ خود تکمیل فرموده و به پیامبر اسلام(ص) ابلاغ کرد که علاوه بر اینکه این مسئله تداوم ولایت الله است و دین کامل می شود و دشمنان مأیوس؛ اما منهای آن اصل رسالت بی خاصیت می شود زیرا همه زحمات پیامبر در طول ۲۳ سال به طاغوت و ظالمین می رسد و رسالت بی معنی می شود پس رسالتی ولایت الله است که مکتب ائمه اطهار (ع) باشد.

آیت الله عبادی در ادامه گفت: در حدیث یوم الدار وقتی پیامبر(ص) مأمور شدند که رسالت خود را ابلاغ کند در همان جلسه اول ولایت حضرت علی (ع) را ابلاغ کرند و در این جهت همه اسناد برادران اهل سنت و اهل تشیع به این موضوع تاکید دارد.

وی ادامه داد: جایگاه حضرت علی (ع) را پیامبر(ص) در روز مباهله به همگان نشان داد و از وجود حضرت علی خدای متعال به نفس پیامبر(ص) تعبیر کرده است.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی بیان کرد: حضرت علی (ع) تنها بود و سر در چاه می برد و درد دل می کرد اما خداوند وعده داد که قومی خواهد آمد و جای خالی آن افراد در اول اسلام را پر می کند و طبق روایت این قوم ایرانیان هستند؛ امام راحل فرمودند: « که شما ایرانیان از مردم زمان پیامبر(صلوات الله علیه) و حضرت علی (ع) جلوتر هستید، چراکه آنها بیعت کردند و بیعت شکستند.» اما شما پای کلمه «لا اله الا الله» ایستاده‌اید.

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر