جاده هراز تا 4 مرداد بسته شد


جاده هراز تا 4 مرداد بسته شد

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی کشور گفت: طبق آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمالی کشور، تردد از محور هراز در مسیر رفت و برگشت تا چهار مرداد ماه ممنوع است. وی با بیان اینکه کارگاه...

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی کشور گفت: طبق آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمالی کشور، تردد از محور هراز در مسیر رفت و برگشت تا چهار مرداد ماه ممنوع است.

وی با بیان اینکه کارگاه جاده‌ای و عملیات عمرانی منجر به انسداد محور شده گفت: محور هراز از اول تا چهارم مردادماه ، به صورت ۲۴ ساعته به دلیل انجام عملیات راهداری مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین چالوس و فیروزکوه انجام می‌شود.

شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها نیز گفت:‌ گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک حاکی از ترافیک پرحجم در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل شهرستانک تا نساء است. همچنین ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک نیز گزارش شده است و در دیگر محورهای مواصلاتی ترافیک بدون هیچ گره و مشکلی به آرامی در حال انجام است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره محورهای مسدود شریانی کشور نیز گفت: دو محور ریگان - ایرانشهر و ایرانشهر - دلگان - زهکلوت دو محور شریانی مسدود هستند و محورهای هشتگرد - طالقان و لاسم - ارجمند نیز در وضعیت انسداد فصلی قرار دارند.

وی درباره وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور گفت: هیچ مداخله جوی خاصی در محورهای مواصلاتی کشور گزارش نشده است، اما با توجه به گرمای هوا لازم است که رانندگان با دقت و احتیاط بیشتری رانندگی کرده و حتما دستکم به ازای هر دو ساعت رانندگی، حدود یک ربع استراحت کنند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که قبل از شروع حرکت از طریق تماس با این شماره از وضعیت جوی و ترافیکی معابر باخبر شوند و با توجه به آن مناسب‌ترین زمان و مسیر برای انجام سفر را انتخاب کنند.

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی